کد خبر : 1605463 | 28 فروردين 1398 ساعت 15:17 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

روژه لومه، زوران مامیچ؛ جنگی برای فتح جام عرب

فردا در چهار چوب رقابت های جام باشگاه های عرب تیم فوتبال الهلال عربستان باید در فینال این تورنمنت به مصاف نماینده تونس برود .

به گزارش "ورزش سه "، تیم فوتبال الهلال عربستان در ادامه رقابتهای مسابقات جام باشگاه های عرب  فردا باید در مرحله  فینال به مصاف تیم نجما ساحلی تونس برود .


دو تیم الهلال و نجما ساحلی برای راهیابی به این مرحله به ترتیب از سد تیم های الاهلی عربستان و المریخ سودان گذشتند و فردا باید در ورزشگاه هزاع بن زاید  امارات به مصاف هم برند.


این در شرایطی است که روژه لومه سرمربی سرشناس فرانسوی نجما ساحل تونس به دنبال آن است که به عنوان اولین کسی باشد که برای دومین مرتبه این جام را فتح می کند. وی پیش از این همراه با Espérance Tunis هم موفق شده بود این جام را به دست بیاورد.


این مربی صاحب نام و سالخورده پیش از این در فصل 2013-2014  نیز هدایت نجما ساحل را برعهده داشته است و درصدد است در اولین سال بازگشتش به این تیم این جایزه با ارزش را نصیب این تیم تونسی کند .


کمیته برگزاری این مسابقات برای تیم اول 6 میلیون دلار و برای تیم دوم 2.5 میلیون دلار در نظر گرفته است که همین رقم باعث شده است هر دو تیم با تمام قوایشان پا به این میدان بگذارند .


اخرین اخبار از اردوی الهلال حاکی از بازگشت ستاره ایتالیایی این تیم سباستین جووینکو است که او با توجه به بازگشتش به تمرینات در صورت صلاحدید زوران مامیچ می تواند برای الهلال به میدان برد. الهلال که همزمان در چهار تورنمنت به صورت همزمان حضور دارد فردا در صورت شکست نجما ساحل می تواند به اولین جام خود در فصل 2017- 2018 دست پیدا کند .

 

1398767

 

1398768

دیدگاه‌ها