کد خبر : 1612960 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:30 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال - الاهلی؛ دربی سعودی در لیگ قهرمانان

تیم های الهلال و الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2019 یکی از دیدارهای جذاب را برگزار خواهند کرد.

الهلال - الاهلی؛ دربی سعودی در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یوسف عنبر شب گذشته موفق شدند کامبکی تاریخی را در مقابل پاختاکور رقم بزنند و بالاتر از پرسپولیس و این تیم ازبک قرار گرفته و راهی مرحله بعدی شوند. سبزپوشان شهر جده که در لیگ حرفه ای عربستان، جام حذفی و لیگ قهرمانان عرب به توفیقی نرسیده بودند، توانستند صعودی شیرین را رقم زده و عربستان را صاحب 4 نماینده در مرحله حذفی کنند.

 

ساعاتی پیش از این بازی، الهلال مقابل الدحیل متوقف شد اما با این حال به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی راه یافت. در این بازی هر دو گل الهلال را گومیس به ثمر رساند تا درخشش خود را در لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه دهد.

 

با صدرنشینی الهلال در گروه چهارم و قرارگیری الاهلی در جایگاه دوم گروه پرسپولیس، مشخص شد که این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی با یکدیگر مصاف خواهند داشت. در بازی اول الاهلی میزبان خواهد بود و دیدار برگشت در ورزشگاه اختصاصی الهلال برگزار خواهد شد.

 

این بازی که یکی از دربی ها و بازی های مهم فوتبال عربستان به حساب می آید، در این فصل بارها در مسابقات مختلف تکرار شد و در بیشتر تقابل ها نیز الهلال توانست به برتری برسد. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان عرب، بازی دو تیم با نتیجه 1-1 به پایان رسید و در ضربات پنالتی الهلال 3-2 حریف خود را شکست داد. در لیگ هم چند هفته قبل الاهلی در خانه به الهلال باخت تا شانس سهمیه را از دست بدهد. حالا باید دید تقابل این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا با چه نتیجه ای به پایان می رسد.

دیدگاه‌ها