کد خبر : 1614151 | 06 خرداد 1398 ساعت 14:55 | 818 بازدید | 0 دیدگاه

توخل و بازهم تردید در مورد آینده نیمار و امباپه

سرمربی آلمانی پی اس جی یک بار دیگر حاضر نشد در مورد ادامه حضور دو فوق ستاره خود تضمین بدهد.

توخل و بازهم تردید در مورد آینده نیمار و امباپه

به گزارش "ورزش سه"، پس از اظهارات کیلیان امباپه در شب انتخاب برترین های لیگ فرانسه، شایعات زیادی در مورد جدایی احتمالی او و حتی نیمار منتشر شده است. گفته می شود که بین او و نیمار، جنگ سردی به راه افتاده و اینکه در بیرون زمین، ارتباط خوبی باهم ندارند.

امباپه در مراسم بهترین های لوشامپیونا گفته بود که می خواهد مسئولیت بیشتری در تیم داشته باشد و این می تواند در پی اس جی باشد یا تیمی دیگر(رئال) با پروژه ای متفاوت.

 

 

1407977

 

 

در رئال مادرید منتظر  حرکتی از سوی امباپه یا نیمار هستند تا به صورت جدی برای جذب آنها اقدام کنند و در این بین، 4 روز پیش، توماس توخل حاضر نشد در مورد ماندنی شدن این دو فوق ستاره تضمین بدهد. او که اخیرا قراردادش را تمدید کرد، بار دیگر به سوالی در مورد نیمار و امباپه پاسخ مبهم داد.

 

توخل در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:« دیگر به این سوالات عادت کرده ام. الان در ماه می هستیم و چیزی که الان می گویم، شاید ماه بعد به دور از واقعیت باشد. همیشه شایعات در مورد بازیکنان ما وجود دارد و چیزی که می خواهم بگویم این است که تیم ما پر از بازیکنان مستعد و باکیفیت است.

آرزویم به عنوان مربی واضح است. دوست دارم بازیکنانم در پی اس جی بمانند و به این پروژه وفادار باشند. کار ما تازه شروع شده است ولی نمی توانم قول بدهم که ستاره های تاثیرگذار، در تیم باقی بمانند. اگر در این مورد تضمین بدهم، یک ساده لوح خواهم بود و نمی خواهم ساده لوح باشم.»

 

دیدگاه‌ها