کد خبر : 1612757 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 12:48 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون و رمزی، چهره‌های ویژه جشن قهرمانی یووه(عکس)

جیان‌لوئیجی بوفون، اسطوره یوونتوس و آرون رمزی، بازیکن جدید این تیم، دیشب مهمانان ویژه جشن قهرمانی یوونتوس در استادیوم خانگی این تیم بودند.

بوفون و رمزی، چهره‌های ویژه جشن قهرمانی یووه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در هفته سی و هفتم سری آ، یک هفته مانده به پایان رقابتها بعد از آنکه در خانه مقابل آتالانتا به تساوی 1-1 رسید، جشن قهرمانی خود در فصل جاری لیگ ایتالیا را در استادیوم خانگی این باشگاه و مقابل نگاه هوادارانش برگزار کرد.

 

1407307

 

پیش از آنکه بازی سی و هفتم یووه در سری آ امسال آغاز شود فضا در ورزشگاه یوونتوس با جشن و پایکوبی هواداران این تیم همراه بود چرا که بیانکونری پیش از این قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود. هواداران یووه در حالی حتی پیش از شروع بازی جشن قهرمانی را آغاز کرده بودند که منتظر بودند پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، مراسم اهدای جام به صورت رسمی آغاز شود و بازیکنان یووه هشتمین قهرمانی پیاپی خود در سری آ را جشن بگیرند.

 

1407310

 

مراسم قهرمانی یوونتوس با حضور چهره‌های سرشناسی در ورزشگاه همراه بود که از جمله آنها می‌توان به جیان‌لوئیجی بوفون، سنگربان اسطوره‌ای این باشگاه و آرون رمزی، ستاره ولزی جدید یوونتوس و بازیکن سابق آرسنال اشاره کرد.

 

1407305

 

جیان‌لوئیجی بوفون که از سوی باشگاه برای شرکت در جشن قهرمانی دعوت شده بود در پایان بازی و در زمان اجرای مراسم به زمین چمن رفت و به تشویق‌های هواداران یووه که سالها او را به عنوان اسطوره تیم‌شان تحسین می‌کردند پاسخ داد.

 

آرون رمزی، ستاره ولزی که اخیراً با امضای قراردادی به یوونتوس پیوسته نیز از ابتدای بازی در ورزشگاه حاضر بود و مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا کرد و چندین بار به ابراز احساسات هواداران یووه پاسخ داد.

 

1407308

 

هواداران یوونتوس از همین حالا با آرون رمزی رابطه خوبی برقرار کرده‌اند و در طول مسابقه چندین بار عده‌ای از هواداران یووه که در جایگاه ویژه حاضر بودند خود را به او رسانده و با ستاره جدید تیم‌شان عکس سلفی گرفتند. رمزی به همه درخواست‌ها با خوشرویی پاسخ داد تا نشان دهد راه و رسم جا باز کردن در دل هواداران تیم جدیدش را می‌شناسد.

 

1407306

 

دیدگاه‌ها