کد خبر : 1612141 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 15:31 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

با این مدافع قهرمانی تضمین شده است! 

سید جلال، یکه‌تاز و بی‌رقیب در گرفتن جام

کاپیتان پرسپولیس رکورد پُرافتخارترین بازیکن که به خود اختصاص داشت را ارتقاء بخشید.

سید جلال، یکه‌تاز و بی‌رقیب در گرفتن جام

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی طی ۱۳ سال اخیر ثابت کرده هر تیمی او را در خط دفاعی خود داشته و از او به‌عنوان کاپیتان بهره می‌برده، همواره جزو مدعیان قرار گرفته و جزو تیم‌هایی بوده که کمترین گل را دریافت کرده که همین اتفاق موجب شده تا حضور این مدافع با قهرمانی هفت تیم طی این مدت همراه باشد.

 

اینکه یک بازیکن نخستین جام را در سن ۲۶ سالگی کسب کند و قبل از دوران پایان فوتبال‌اش تبدیل به پُرافتخارترین بازیکن لیگ برتر شود، تقریبا کار ناممکنی در فوتبال ایران است ولی سید جلال حسینی موفق به انجام این کار شد و پس از آنکه در لیگ ششم به همراه سایپا این عنوان را به دست آورد، ۶ بار دیگر به این مهم رسید.

 

سید جلال حسینی طی ۱۳ سال اخیر که در سایپا، سپاهان، نفت تهران و پرسپولیس عضویت داشته، همواره به همراه تیم‌های‌اش جزو مدعیان قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی قرار گرفته اما نکته‌ای که او را با سایر ستاره‌ها متمایز می‌کند، تعداد جام‌هایی محسوب می‌شود که در این مدت به دست آورده است.

 

 

سید جلال حسینی که پس از یک قهرمانی با سایپا، سه قهرمانی با سپاهان و دو قهرمانی متوالی با پرسپولیس در شرایط جسمانی و فنی خوبی قرار داشت، بخاطر تصمیم نامشخص کارلوس کی‌روش از تیم ملی کنار گذاشته شد و بعد از آن تصمیم به خداحافظی با تیم ملی در اواسط لیگ هجدهم گرفت؛ با این اتفاق و در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد این بازیکن از نظر روحی دچار مشکل شود، اما توانست همچنان آمادگی خود را تا پایان فصل حفظ کند و در نهایت یک جام دیگر بالای سر ببرد.

 

کاپیتان پرسپولیس بعد از برتری شب گذشته برابر پارس جنوبی، با فریادهای بلند صدایی بالاتر از هر فرد دیگری در ورزشگاه تختی جم ایجاد کرد، خوشحالی خود را نشان داد و ثابت کرد همچنان می‌تواند در رساندن یک تیم به موفقیت و قهرمانی، تاثیر زیادی داشته باشد.

 

حالا سید جلال با کسب هفت جام، بالاتر از مهدی هاشمی‌نسب، احمد مومن‌زاده، محمود کلهر و ... پُرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران است؛ عنوانی که بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها کسی حتی بازیکنی به آن نزدیک شود.

 

1406619

دیدگاه‌ها