کد خبر : 1624333 | 25 تیر 1398 ساعت 19:11 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

موافقت اولیه فیفا با پرداخت طلب مهاجم اهل کرواسی 

توضیح کامل استقلال در مورد پرونده پروپئیچ

باشگاه استقلال اعلام کرد که فیفا با پرداخت پول مهاجم سابق این باشگاه از محل درآمدهای آن موافقت کرده است.

توضیح کامل استقلال در مورد پرونده پروپئیچ

به گزارش ورزش سه به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، باتوجه به پیگیری‌هاى متعدد باشگاه استقلال و اعزام نماینده باشگاه به سوییس (مقر فیفا) فدراسیون جهانی فوتبال «طی چند روز گذشته» موافقت اولیه خود را جهت پرداخت طلب پروپئیچ از حساب درآمد باشگاه استقلال در فیفا اعلام کرده است.

 

همچنین باشگاه استقلال به طور موازی مبلغ مذکور رادر اختیار سفارت ایران در کرواسی قرار داده که در صورت نیاز به طور مستقیم و نقدی این مبلغ به پروپئیچ پرداخت خواهد شد.

 

باتوجه به حضور علی خطیر، معاون ورزشى باشگاه در زوریخ، باشگاه استقلال درانتظار اعلام رسمی فیفا در جهت تایید این موضوع است که طبق مکاتبات و رایزنیهاى بعمل آمده بزودى این مهم انجام خواهد شد.

 

همچنین در پایان باشگاه استقلال از کلیه هواداران استقلال و اصحاب رسانه درخواست کرد که باتوجه به حساسیت پرونده، صرفا اخبار منتشر شده در سایت رسمی باشگاه استقلال را مورد استناد قرار دهند.

 

بیانیه ای سایت باشگاه استقلال در شرایطی منتشر شده است که بعضی از سایت های خبری امروز مدعی شدند پول پروپئیچ در زمان مقرر پرداخت نشده است و این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو محروم خواهد شد.

دیدگاه‌ها