کد خبر : 1623540 | 22 تیر 1398 ساعت 14:12 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

شلاق با پیراهن زرد؛ سید حسین قیچی می زند

درست مثل سایر بازیکنان استقلال مرد شماره یک آبی ها خود را برای یک فصل سخت و دشوار آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار طی چند فصل گذشته استقلال فصل را با یک دروازه بان سرشناس و جانشینی جوان روی نیمکت آغاز می کند. جدایی مهدی رحمتی و کوچ به مشهد باعث شد تا سیدحسین حسینی بعد از تمدید قرارداد دوساله با استقلالی ها به مرد شماره یک تبدیل شود تا در فصل پیش رو امید اول کادر فنی و طرفداران در راه حراست از چارچوب دروازه ها لقب بگیرد.


حسینی درست مثل سایر بازیکنان در اردوی ترکیه حسابی بدن خود را شلاق زد تا برای یک فصل پر از سختی آماده باشد، فصلی که نگاه های بسیاری به این دروازه بان دوخته شده تا در اولین تجربه به عنوان مرد شماره یک و بی جانشین بتواند انتظارات را برآورده کند. سیدحسین با علم به همین موضوع با روحیه و انگیزه بالا در ترکیه مشغول آماده سازی خود است تا در ادامه فصول درخشان گذشته این بار بتواند قصه ای متفاوت برای خود و طرفداران در فوتبال ایران رقم بزند.


مرد رکورددار فوتبال ایران که به خاطر شرایط رقابتی با رحمتی در دو فصل گذشته  فرصت طلایی حضور در دو جام جهانی همین طور جام ملت ها را از دست داد حالا در آستانه آغاز انتخابی جام جهانی 2022 با امیدهای بیشتری در اندیشه ادامه درخشش با پیراهن استقلال است تا هم انتظارات طرفداران را برآورده کند هم خیز بلندی برای تصاحب پیراهن تیم ملی بردارد.


روحیه بالای این دروازه بان در اردوی آماده سازی ترکیه کاملا پیداست، جایی که گلر استقلالی ها در مسابقه سپک تاکرا با آمادگی بالای بدنی در برخی صحنه ها با قیچی برگردان های دیدنی همه نگاه ها را به خود معطوف کرد و نشان داد بدن شلاق خورده و آماده ای برای یک فصل سخت ساخته است.

 

1419099

 

1419100

 

1419101

دیدگاه‌ها