کد خبر : 1623606 | 22 تیر 1398 ساعت 19:03 | 777 بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری: لیست اول و دوم نداریم و می‌جنگیم

گلر تیم ملی با ابراز خوشنودی از دعوت به اردوی تیم ملی و مورد توجه قرار گرفتن توسط ویلموتس از تلاشش برای باقی ماندن در این شرایط خبر داد.

مظاهری: لیست اول و دوم نداریم و می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری برای اولین بار در اردوی تیم ملی تحت هدایت مارک ویلموتس حاضر شده است و امیدوار است بتواند این حضور را استمرار بخشد. او در خصوص حضور در اردو و شرایط کار با مارک ویلموتس و انتقاداتی که به لیست او وجود دارد گفت: خوشحالم که اینجا و در تیم ملی هستم. فکر می کنم در مورد لیست یکی از راهکارهایی که می توان بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داد همین است. با این شرایط می توان گفت کار درستی انجام شده است.


وی درباره اینکه اسامی حاضر در این لیست به شکلی است که به نظر می‌رسد لیست دوم باشد و حضور او در آن عجیب است گفت: لیست اول و دوم ندارم و باید برای تیم ملی بجنگیم. الان تیم ملی ما این لیست است و باید اکنون تلاش کرد و جنگید.


مظاهری در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: بازیکنانی که آمدند بیشترشان جدید هستند و بازی با تیم امید برای هر دو طرف خوب است. یک بازی کارساز برای تیم امید که انشاالله در المپیک حاضر شود و از این بخش هم که استرس زیادی روی بازیکنان دعوت شده قرار نخواهد داد، کمک زیادی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها