کد خبر : 1615733 | 14 خرداد 1398 ساعت 15:45 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین واکنش رئیس فدراسیون پس از فینال حذفی؛

وعده تاج؛ حرف‌های مهم و پاسخ‌های مهمتر

رئیس فدراسیون فوتبال وعده داد به زودی درباره مسائل مختلف صحبت های مهمی خواهد کرد.

وعده تاج؛ حرف‌های مهم و پاسخ‌های مهمتر

به گزارش "ورزش سه"، حواشی عجیب و غریب دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران، انتقادات مختلفی را از سوی افراد گوناگون در پی داشت. علاوه بر مسئولان سازمان لیگ، رئیس فدراسیون نیز آماج انتقادات شدیدی قرار گرفت. دسته مهمی از منتقدین ریاست فدراسیون، نمایندگان مجلس بودند که با کنایه به تلاش های تاج برای ماندن در راس فدراسیون با وجود قانون منع به کار گیری بازنشسته ها اشاره کردند.

 

اما رئیس فدراسیون فوتبال ایران که در شب برگزاری دیدار فینال جام حذفی در ایران نبود و تا کنون هم واکنش خاصی به اتفاقات و حواشی نشان نداده بود، دقایقی پیش پستی در صفحه اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد و توضیحاتی داد. البته توضیحات تاج به صورت اجمالی بود و عمده آنها، وعده ای بود برای صحبت های مفصل و مهمی که او احتمالا در آینده نزدیک خواهد داشت.

 

1410721

 


-  تاج می گوید انتقادات نسبت به برگزاری دیدار فینال حذفی و به طور کلی مسابقات باشگاهی را شنیده و این انتقادات سازنده، اجرایی نیز خواهند شد.


-  در بخش دیگر، پیرامون صحبت های قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس و یکی از جدی ترین منتقدان این روزهای فدراسیون، تاج وعده پاسخ در روزهای آتی را داده است.


-  همچنین رئیس فدراسیون اظهار داشته که درباره شرایط جدید لیگ برتر و جام حذفی در فصل آینده و همچنین وضعیت تیم ملی و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گزارشی به مردم ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ها