کد خبر : 1617829 | 25 خرداد 1398 ساعت 17:01 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

مطالعه دقیق کادر فنی ذوب‌آهن روی ۱۸ بازیکن خارجی

ذوب‌آهن به دنبال حفظ دو مهره هجومی خود و جذب بازیکن خارجی باکیفیت است.

مطالعه دقیق کادر فنی ذوب‌آهن روی ۱۸ بازیکن خارجی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر می‌رسد ذوب‌آهن با از دست دادن مظاهری و حسینی شرایط  مناسبی برای فصل آتی نداشته باشد، اما نگاهی به لیست نفرات این تیم نشان می‌دهد که ذوب‌آهن با داشتن نفراتی قابل اتکا در پست‌های مختلف می‌تواند به بستن تیمی خوب و یکدست در پایان فصل نقل و انتقالات امیدوار باشد.

 

در حال حاضر در لیست بازیکنان ذوب‌آهن ۲۴ بازیکن حضور دارند و با توجه به این نکته که معمولا یک تیم حرفه‌ای مجموع نفراتش برای یک فصل بین ۲۷ تا ۳۰ بازیکن است، به نظر نمی رسد ذوب‌آهن دغدغه‌ای برای بازیکن در فصل جدید داشته باشد.


قاسم حدادی‌فر، هادی محمدی، حمید بوحمدان، مسعود ابراهیم‌زاده، محمدرضا خلعتبری، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمدزبیر نیک‌نفس، احسان پهلوان، مهدیمی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا عباسی، نیما طاهری، مجتبی حق‌دوست، رضا حبیب‌زاده، حمید ملکی، علیرضا چراغعلی، رضا رحیمی، مهران درخشان‌مهر، معراج اسماعیلی، علیرضا قادری، حمیدرضا سپاهی، مهدی رضایی و علیرضا منظمی قطعا در فصل آینده در جمع نفرات ذوب‌آهن خواهند بود چراکه همگی این بازیکنان با ذوب آهن قرارداد دارند.

 

گفته می‌شود، کار ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات با تمدید قرارداد چند بازیکن این تیم و جذب دو مهره دیگر پایان خواهد یافت و در صورت چنین رخدادی ذوب‌آهن با آرامش پای به رقابت‌های فصل جدید خواهد گذاشت.

 

همچنین کادر فنی ذوب‌آهن که در فصل گذشته با مطالعه دقیق بر روی بازیکنان خارجی توانست کریستین اوساگونا باکیفیت را جذب کند، در حال بررسی وضعیت ۱۸ بازیکن گلچین شده است تا بتواند بر روی کیفیت بازیکنان خارجی خود نیز حساب باز کند؛ البته که شاید مهم‌ترین هدف ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات می تواند حفظ ارسلان مطهری و اوساگونا هم باشد که در کنار همدیگر فصلی خوب را پشت سرگذاشتند.

 

گفتنی است، تمرینات ذوب آهن از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد و این تیم در تلاش است با یک برنامه تمرینی مطلوب با آمادگی بالایی فصل جدید را شروع کند؛ مرداد، ماه بسیار با اهمیتی برای ذوب‌آهن خواهد بود چراکه موفقیت سبزپوشان اصفهانی در مصاف حساس و تیم تا دندان مسلح الاتحاد عربستان می‌تواند سند صعود این تیم به جمع ۸ تیم برتر آسیا را امضاء کند.

دیدگاه‌ها