کد خبر : 1592803 | 30 بهمن 1397 ساعت 10:53 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

محکومیت بازیکن جوان فولام به خاطر فرار از سربازی

وزیر دفاع سنگاپور اعلام کرد که بن دیویس 18 ساله، هافبک فولام، نام خود را برای سربازی اعلام نکرده و این احتمال وجود دارد که به سه سال زندان و جریمه 10 هزار دلاری محکوم شود.

محکومیت بازیکن جوان فولام به خاطر فرار از سربازی

به گزارش "ورزش سه"، دیویس در تابستان گذشته با قراردادی دو ساله به فولام پیوست و به اولین بازیکن سنگاپوری تبدیل شد که با یک باشگاه لیگ برتری قرارداد حرفه ای بسته است. او برای به تاخیر انداختن سربازی اش درخواست داد که توسط دولت سنگاپور رد شد و علت آن، عدم تحقق پیش نیازهای درخواست اعلام شده است و وزارت دفاع سنگاپور تاکید کرده که وضعیت او با دیگر سنگاپوری ها که در دانشگاه درس می‌خوانند یا شغل حرفه ای دارند تفاوتی ندارد.

 

آخرین فرصت هافبک جوان برای معرفی خود، روز دوشنبه بود که این اقدام انجام نشد و حال وزیر دفاع سنگاپور نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 

 

1383354

 

 

او گفت:" این یک بی مسئولیتی بزرگ از سوی آقای دیویس است و همینطور وعده شکنی درباره تعهد پیشینش به فدراسیون سنگاپور که اعلام کرده بود برای تیم ملی کشور ما بازی خواهد کرد. آقای دیویس سالها در سنگاپور زندگی کرده و از منابع این کشور استفاده کرده، درس خوانده و توانسته در این مدت به یک فوتبالیست تبدیل شود. او به تیم ملی سنگاپور دعوت شد و با این پیشنهاد موافقت کرد. در حالی که از این به بعد مسئولیت با وزارت دفاع است، فدراسیون سنگاپور اعلام می‌کند که از چنین عهدشکنی چشم پوشی نخواهد کرد"

 

وزارت دفاع سنگاپور اعلام کرده که شهروندانی که بدون گذراندن دوره سربازی این کشور را ترک می‌کنند، به 10 هزار دلار جریمه یا 3 سال حبس محکوم خواهند شد. تمامی مردان سنگاپور که بیش از 18 سال سن دارند، باید در نهادهای نظامی این کشور یعنی ارتش یا پلیس به مدت دو سال خدمت کنند و دیویس که در ماه نوامبر 18 ساله شده بود، از این قاعده مستثنی نیست.

دیدگاه‌ها