کد خبر : 1572990 | 11 آذر 1397 ساعت 11:32 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - اورتون

دربی مرسی ساید، امروز بین دو تیم لیورپول و اورتون برگزار خواهد شد.

پیش بازی لیورپول - اورتون

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ با کسب 33 امتیاز در رده دوم جدول لیگ قرار گرفته اند. آنها با با کسب 10 پیروزی و 3 تساوی، نزدیکترین تعقیب کننده سیتی صدرنشین هستند. در حقیقت، منچسترسیتی با کسب 38 امتیاز و یک بازی بیشتر، 4 امتیاز بالاتر از لیورپول است و شاگردان کلوپ برای حفظ فاصله خود با آنها، باید در این دیدار به پیروزی برسند. اما کلوپ می‌داند که در دیدار امروز مقابل اورتون کار دشواری پیش روی آنها خواهد بود.

 

جدا از حساسیت های ویژه دربی مرسی ساید، اورتون در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و خود را از اواسط جدول جدا کرده است. تافی ها 4 پیروزی در 6 بازی اخیر خود کسب کرده اند و در حال حاضر با 22 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته اند. با این حال، آبی های مرسی ساید آمار ضعیفی در دربی های اخیر از خود به ثبت رسانده اند.

 

 

1359615

 

 

در 6 بازی اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای لیورپول و 2 تساوی به دست آمده است و اورتون موفق نشده مقابل لیورپول به پیروزی دست پیدا کند. حال باید دید آیا آنها امروز می‌توانند این طلسم را شکسته و در خانه لیورپول به پیروزی رسیده و اولین شکست این فصل قرمزها در لیگ برتر را رقم بزنند یا نه.

 

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و حضور اوریجی، لالانا و سولانکه هنوز مشخص نیست. در آن سو، اورتون محروم و مصدومی برای این بازی ندارد و حضور جونجو کنی هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1359616

دیدگاه‌ها