کد خبر : 1544518 | 19 مرداد 1397 ساعت 08:31 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش جو هارت در اولین بازی برای تیم جدید

جو هارت در استانبول با ثبت یک کلین‌شیت، تیم جدیدش برنلی را به صعود به لیگ اروپا امیدوار کرد. در دیدار برنلی و باشاک‌شهیر که در مرحله‌ی سوم مقدماتی لیگ اروپا در استانبول برگزار شد دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

درخشش جو هارت در اولین بازی برای تیم جدید

به گزارش "ورزش سه"، جو هارت که با قراردادی 3.5 میلیون پوندی از منچسترسیتی به برنلی منتقل شده در استانبول در اولین بازی رسمی برای تیم جدیدش خوش درخشید. هارت با دفع ضربات خطرناک جونیور کایکارای برزیلی و مانوئل داکاستا، دروازه‌ی تیمش را از خطر حتمی فروریزی نجات داد تا در کسب یک امتیاز برنلی نقشی اساسی داشته باشد. 


برنلی که پنج‌شنبه‌ی آینده در زمین خود میزبان بازی برگشت خواهد بود در استانبول حتی یک شوت به سمت دروازه‌ی باشاک‌شهیر نداشت. 


هارت که یکی از معدود بازیکنان برنلی بود که تجربه‌ی لیگ قهرمانان را داشت، در اواسط نیمه‌ی دوم بازی به دلیل اتلاف وقت از سوی داور کارت زرد گرفت. 


برنلی با اینکه تجربه‌ی اروپایی چندانی ندارد ولی با بازی دفاعی مقتصدانه‌ای که در زمین حریف انجام داد و موفق شد با تساوی بدون گل به خانه برگردد، شانس اصلی صعود از این مرحله خواهد بود. برنلی که روز یکشنبه در اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوت‌همپتون خواهد رفت به دلیل مصدومیت و پشت سر گذاشتن بدنسازی، تنها با 17 بازیکن به استانبول رفته بود. 

 

از سوی دیگر، باشگاه باشاک‌شهیر استانبول که فصل گذشته در سوپرلیگ ترکیه مقام سوم را بدست آورده در این بازی بهتر از برنلی کار کرده و فرصت‌های گلزنی بیشتری خلق کرد ولی در نهایت نتوانست از مانعی به نام جو هارت عبور کند و در ورزشگاه خانگی به تساوی بدون گل رضایت داد.

دیدگاه‌ها