کد خبر : 1618839 | 30 خرداد 1398 ساعت 10:23 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتین، دلخوش به کی روش و اتفاقات بازی آخر

تیم ملی آرژانتین برای صعود به دور حذفی کوپا آمه ریکا امیدوار به درخشش تیم ملی کلمبیا مقابل پاراگوئه است.

آرژانتین، دلخوش به کی روش و اتفاقات بازی آخر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا به رهبری کارلوس کی روش موفق شد با برتری در دقایق پایانی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا 2019 برابر قطر، صعود خود به دور حذفی این رقابت ها را به عنوان صدرنشین قطعی سازد و دیدار آخر آنها مقابل تیم ملی پاراگوئه تشریفاتی خواهد بود.

 

اما استمرار نمایش های ضعیف تیم ملی آرژانتین باعث شده حالا کلید صعود آنها در دست کارلوس کی روش و تیمش باشد. آلبی سلسته باید در آخرین بازی خود مقابل قطر به پیروزی رسیده و امیدوار به توقف پاراگوئه مقابل تیم ملی کلمبیا باشد تا بتواند مجوز صعود به دور بعدی به عنوان تیم دوم را به دست آورد.

 

1414071

 

5 سال قبل و در جریان رقابت های جام جهانی 2014، تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش علیرغم ارائه نمایشی فوق العاده با گل ثانیه های پایانی لیونل مسی مغلوب آرژانتین شد و برای صعود نیاز به برتری آلبی سلسته در دیدار پایانی داشت.

 

البته آرژانتین در سومین بازی و علیرغم اینکه صعودش مسجل شده بود، با درخشش لیونل مسی تیم ملی نیجریه را مغلوب کرد اما آنجا تیم ملی ایران بود که مغلوب بوسنی شد و نتوانست مجوز صعود به مرحله یک هشتم را کسب کند.

 

حالا شرایط عوض شده و این بار بازیکنان تیم ملی آرژانتین چشم انتظار برتری شاگردان کی روش مقابل پاراگوئه و پیروزی خود مقابل قطر برای جلوگیری از یک آبروریزی بزرگ هستند.

 

البته دوم تیم برتر سوم نیز از گروه خود صعود خواهند کرد و آرژانتین می تواند با کسب پیروزی پرگل برابر قطر، بدون توجه به نتیجه بازی کلمبیا و پاراگوئه نیز احتمالا صعود خود به دور بعدی را قطعی سازد.

دیدگاه‌ها