کد خبر : 1613603 | 03 خرداد 1398 ساعت 15:48 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ بارسا را از نو نوشتیم

دنی آلوز: خدا را شکر که به رئال نرفتم

دنی آلوز، ستاره برزیلی سابق بارسا زمانی تا آستانه پیوستن به رئال هم پیش رفته بود.

دنی آلوز: خدا را شکر که به رئال نرفتم

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز در سویا بود که به فوتبالیستی سطح اول تبدیل شد و با این تیم به قهرمانی لیگ اروپا در سال 2006 نیز دست یافت. او که سال 2007 نزدیک بود به رئال برود، در نهایت در سویا ماند و یک سال بعد راهی بارسلونا شد و هشت سال به یاد ماندنی را در این باشگاه پشت سر گذاشت. آلوز دو سالی است که برای پی اس جی بازی می کند.

 

 

1408145

 

 

او در مورد احتمال پیوستنش به رئال گفت:« بله؛ 95 درصد کار انتقالم به رئال تمام شده بود ولی دل نیدو(رئیس سابق سویا) مدیر سخت گیری بود و اجازه جدایی نداد. چلسی هم خواهان من بود اما در نهایت ماندنی شدم. واقعا نزدیک بود به رئال بروم ولی دست سرنوشت، شرایطی دیگر را رقم زد. تقدیر این بود که به بارسا بروم؛ تیمی که از کودکی عاشقش بودم.»

 

ستاره برزیلی ادامه داد:« خدا را شکر که به رئال نرفتم و در عوض با بارسا، رویای کودکی هایم برآورده شد. از این بابت همیشه خدا را شکر می کنم. رئال یک باشگاه برنده بود و هست و اگر آنجا می رفتم، یک صفحه دیگر به کتاب موفقیت های رئال که قبلا نوشته شده بود، اضافه می شد اما در بارسا باید تاریخ را از نو می نوشتیم و همین کار را کردیم.

خوشحالم که در شکوفایی بارسا نقش داشتم و عضوی از بهترین تیم تاریخ این باشگاه بودم. در بارسا ما یک تیم برنده را ساختیم ولی رئال، تیمی برنده بود و قرار نبود من چیزی به آن اضافه کنم.»

 

دیدگاه‌ها