کد خبر : 1612927 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 00:08 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازیکن دنیا در آزادی خداحافظی کرد

سروش: به ژاوی گفتم هنوز می‌توانی بازی کنی

پرسپولیس آخرین بازی فصلش را در ورزشگاه آزادی با پیروزی پشت سر گذاشت مسابقه ای که بازی خداحافظی ژاوی هرناندز اسطوره فوتبال جهان هم بود.

سروش: به ژاوی گفتم هنوز می‌توانی بازی کنی

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس در روزی که خوب بازی کرد یک برد جذاب اما بی اثر را برابر حریف سرشناسش السد به دست آورد هرچند در بازی رفت دو تیم نیز گلی که خورد روی آفساید به دست آمد و شاید نتیجه صعود تیم ها در نهایت تغییر می کرد. سروش رفیعی شماره 7 پرسپولیس بعد از یکی دو بازی دوری از ترکیب، دوباره در ترکیب اصلی قرار گرفت و در نمایش هجومی پرسپولیس نقش ایفا کرد. او بعد از بازی گفت:« اول سومین قهرمانی متوالی را به هوادارانمان تبریک می گویم. ما توقعمان این بود که بعد از قهرمانی و در آخرین بازی فصلمان در آزادی تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند ، اما هواداران در طول فصل ما را تنها نگذاشتند ، تشکر ویژه می کنم از کسانی که به ورزشگاه آمده بودند.»


او درباره بازی گفت:« درست است که بازی تشریفاتی بود اما ما به عنوان قهرمان ایران و یکی از بهترین های آسیا مقابل تیم خوب السد نمایش خوبی داشتیم. فکر می کنم حقمان نبود صعود نکنیم و روی دو گل آفساید مقابل پاختاکور و السد امتیاز از دست دادیم اما خب این اتفاقی است که در اروپا هم می افتد و تیم هایی مثل رئال مادرید و یوونتوس هم حذف می شوند.»


هافبک پرسپولیس در رابطه با بازی با سپاهان در جام حذفی و نگرانی ها و دشواری هایش گفت:« بازی با سپاهان بازی سختی است. ما بعد از دو روز استراحتی که آقای برانکو داده تمریناتمان را شروع می کنیم. امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه و قشنگ و در شان نام دو تیم باشد.»


او درباره نگرانی هایی که گفته می شود پرسپولیسی ها باید در اصفهان داشته باشند هم گفت:« ما نگرانی از آن بابت نداریم. من فکر می کنم از طرف هواداران و بازیکنان پرسپولیس هیچ کار بدی انجام نشد اما اگر موضوعی هواداران سپاهانی را ناراحت کرده از آن ها عذرخواهی می کنم. بازی در اصفهان همیشه خوب بوده است. بازی پرسپولیس و سپاهان ال کلاسیکوی ایران است اما ما نگرانی بابت این بازی نداریم.»


رفیعی که سابقه یک فصل بازی در قطر را داشته درباره بازی امروز خداحافظی ژاوی گفت:« من در زمین هم به ژاوی گفتم می توانست دو سال دیگر هم بازی کند. او بزرگ و فوق العاده است ، در قطر جلویش بازی کرده و بازی هایش را دنبال کردم. امروز یکی از بهترین بازیکنان دنیا در آزادی خداحافظی کرد و ای کاش استقبال بهتری از او می شد.»


شماره 7 پرسپولیس در رابطه با آینده اش در این تیم گفت:« یک سال دیگر قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس هستم.»

دیدگاه‌ها