کد خبر : 1606677 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 01:31 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 2-2 برنلی: فرصت‌سوزی دوباره آبی‌ها

چلسی در دیداری خانگی با نتیجه 2-2 مقابل برنلی متوقف شد و فرصت صعود به رتبه سوم جدول را از دست داد.

چلسی 2-2 برنلی: فرصت‌سوزی دوباره آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار جذاب دو تیم در همان 25 دقیقه ابتدایی، چهار بار دروازه هم را باز کردند اما در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3 صاحب موقعیت شد اما ضربه هازارد را مدافعان برنلی به هر شکل ممکن دور کردند.

برتری آبی ها ادامه داشت و این تیم در دقیقه 7 تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما این برنلی بود که در دقیقه 8 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که دفع ناقص توپ باعث شد تا هندریک پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شود و ضربه والی دیدنی او، به گوشه دروازه چلسی رفت.

 

1400136

 

بازیکنان چلسی خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و تنها 4 دقیقه بعد به گل تساوی رسیدند. حرکت تکنیکی هازارد در سمت راست محوطه جریمه برنلی و پاس در عرض او، در موقعیتی مناسب به انگولو کانته رسید و او هم با یک ضربه پای چپ کار را تمام کرد.

حملات چلسی بعد از این گل ادامه پیدا کرد و آبی ها در دقیقه 14 به گل دوم رسیدند. روی یک حرکت خوب تیمی بود که در نهایت پاس پشت پای سزار آسپلیکوئتا، گونسالو ایگواین را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه تماشایی او، بعد از برخورد به تیر افقی، وارد دروازه برنلی شد.

 

1400137

 

بعد از این گل باز هم این تیم میزبان بود که ابتکار عمل را در دست داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 20 به گل سوم برسد اما ضربه روبن لوفتوس چیک از بالای دروازه برنلی به بیرون رفت.

در حالی که آبی ها تیم برتر میدان بودند، این برنلی بود که در دقیقه 24، روی یک ضربه آزاد، بار دیگر کار را به تساوی کشید. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه چلسی، ضربات سر می و وود، توپ را به بارنز رساند و او هم از داخل محوطه شش قدم، توپ را به سقف دروازه کوبید.

در ادامه باز هم این تیم میزبان بود که فرصت های بهتری داشت و چیزی نمانده بود که ایگواین در دقیقه 30 باز هم موفق به گلزنی شود اما ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. برتری چلسی در دقایق پایانی نیمه اول به موقعیت ویژه ای منجر نشد و نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51، ایگواین می توانست باز هم میزبان را پیش بیندازد اما ضربه او را تام هیتن مهار کرد.

بازی با برتری آبی ها ادامه پیدا کرد اما حملات این تیم به موقعیت های خطرناکی تبدیل نمی شد. در دقیقه 67، آسپلیکوئتا در محوطه جریمه برنلی صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد. بازی با همین روند ادامه داشت و در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

با این پیروزی چلسی 67 امتیازی شد و با یک امتیاز برتری نسبت به آرسنال و هم امتیاز با تاتنهام، در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. برنلی هم با 40 امتیاز، در رتبه پانزدهم قرار گرفت و حاشیه امنیت بیشتری برای فرار از سقوط پیدا کرد.

دیدگاه‌ها