کد خبر : 1594690 | 07 اسفند 1397 ساعت 17:42 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی:

کار سیتی برای فتح چهارگانه دشوار است

سرمربی سابق منچسترسیتی عقیده دارد این تیم راه بسیار سختی برای رسیدن به چهارگانه دارد.

کار سیتی برای فتح چهارگانه دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی توانست با برتری برابر چلسی اولین جام خود را در این فصل به دست بیاورد و چلسی را شکست دهد. شاگردان گواردیولا همچنین می‌توانند در ۳ جبهه دیگر به قهرمانی برسند و به چهارگانه در این فصل دست یابند.

 

 

1089437

 

 

مانوئل پیگرینی سرمربی سابق منچسترسیتی که با این تیم توانست قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد، درباره شانس این تیم برای قهرمانی در سه تورنمنت دیگر گفت:« در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد و باید بگویم بازیکنان سیتی این قابلیت و توانمندی را دارند که در سه جام باقی مانده نیز با قدرت پیش بروند. آنها اختلاف امتیازی خودشان را با لیورپول در صدر جدول کم کردند و تیمی قدرتمند در جام حذفی و لیگ قهرمانان هستند ولی هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شویم خستگی بازیکنان بیشتر می‌شود و از این حیث باید بگویم رسیدن به جام‌های باقی مانده کار دشواری است.»

 

او در پایان صحبت‌های خود گفت:« سیتی توانسته قدرت خود را سال به سال حفظ کند و بهترین تیم انگلیس شود. بعد از رفتن من از سیتی این تیم سرمایه‌گذاری زیادی کرد و بازیکنان جدید زیادی را به خدمت گرفت که همگی بازیکنان تراز اولی هستند. با این شکل مدیریت سیتی سال‌ها می‌تواند تیم اول فوتبال انگلیس باشد.»

 

منچسترسیتی باید فردا شب در لیگ برتر انگلیس برابر وستهام قرار گیرد که مانوئل پیگرینی را به عنوان سرمربی روی نیمکت مربیگری خود دارد.

دیدگاه‌ها