کد خبر : 1596292 | 13 اسفند 1397 ساعت 21:46 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

همه حملاتی که به گل منتهی نشد

نه امیدهای منصوریان نه باتجربه‌های ذوب‌

نه بازیکنان جوانی که از ابتدای بازی در ترکیب ذوبی ها بودند و نه باتجربه هایی که به عنوان یار تعویضی به میدان آمدند در نهایت موفق به گلزنی برای ذوبی ها نشدند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان برای دیدار امروز تیمش برابر الزورا عراق از بازیکنان جوانی همچون حبیب زاده، ملکی، چراغعلی و ... استفاده کرد تا با استفاده از آمادگی آنها بتواند حریف عراقی را با شکست روبرو کند اما بازیکنان جوان سبزپوش هر چه زدند به در بسته خورد. این بازیکنان در نیمه اول و نیمه دوم (تادقایقی که در میدان بودند) بارها فرصت گلزنی به وجود آوردند اما در نهایت هیچکدام از آنها نتوانستند پیام آور شادی برابر ذوبی ها باشند.


اما از دقایق میانی نیمه دوم منصوریان ترجیح داد آرام آرام بازیکنان باتجربه خود را راهی میدان کند تا با استفاده از تجربه آنها به دروازه تیم عراقی برسند و اولین بازی را با سه امتیاز به پایان برسانند اما باز هم این اتفاق نیفتاد و بازیکنان نیمکت نشین ذوب آهن نیز نتوانستند دروازه حریف را فتح کنند تا در نهایت بگوییم نه بازیکنان باتجربه و نه امیدهایی که به میدان آمدند هیچکدام موفق به رسیدن به دروازه حریف نشدند تا ذوبی ها اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را با تساوی بدون گل به پایان برسانند.

 

عکس ها: آریا جعفری

 

1387552

 

1387553

 

1387554

 

دیدگاه‌ها