کد خبر : 1596252 | 13 اسفند 1397 ساعت 19:04 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملکی، چراغعلی، حبیب زاده و عباسی

4 بازیکنی که منصوریان روی آنها خطر کرد

ترکیب اصلی ذوبی ها نشان می دهد که علیرضا منصوریان ترجیح داده است از 4 نام جوان که در بازی های این فصل کمتر به بازی گرفته شدند در ترکیب اصلی استفاده کند.

4 بازیکنی که منصوریان روی آنها خطر کرد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالب در ترکیب امروز ذوبی برای برگزاری اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به حضور چند نام جوان مربوط می شود. بازیکنانی که تاکنون یا در ترکیب اصلی به میدان نیامدند یا در بهترین حالت در یکی دو بازی در ترکیب اصلی حضور پیدا کردند. این 4 بازیکن را می توان به نوعی مهرههای خاص علیرضا منصوریان برای دیدار با الزورا به حساب آورد که می توانند در این بازی برای این مربی و تیمش تبدیل به برگ برنده شوند.


حمید ملکی که در بازی قبلی ذوبی ها در لیگ برتر نیز در ترکیب اصلی به میدان آمد در این بازی در پست مدافع چپ باز هم در میدان حضور می یابد. علیرضا چراغعلی نیز از بازیکنان جوان ذوبی ها محسوب می شود که در این بازی در پست هافبک هجومی جایگزین محمدرضا حسینی در ترکیب اصلی شده است. رضا حبیب زاده و محمدرضا عباسی نیز دو بال چپ و راست ذوبی ها هستند که البته بیشتر از دو بازیکن ابتدایی در بازی های ذوب آهن به میدان رفتند.


با این حساب باید قبول کرد منصوریان به نوعی روی جوانان تیم خود خطر کرد تا بتواند با تکیه بر آنها برگ برنده تیمش را رو کند و بتواند در اولین دیدار مرحله گروهی با پیروزی به کار خود پایان دهد و البته در ادامه بازی های لیگ نیز به ترکیب بهتری به میدان بروند.

 

دیدگاه‌ها