کد خبر : 1588037 | 10 بهمن 1397 ساعت 19:05 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو صندلی هواپیمای امیلیانو سالا پیدا شد

یک موسسه تحقیقاتی موفق به یافتن دو صندلی هواپیما در سواحل شمالی فرانسه شده است.

دو صندلی هواپیمای امیلیانو سالا پیدا شد

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ 21 ژانویه بود که اخبار ناپدید شدن هواپیمای حامل امیلیانو سالا، مهاجم 28 ساله و سابق تیم نانت فرانسه که به تازگی به باشگاه کاردیف سیتی ملحق شده بود منتشر شد و از آن مقطع نشانه ای از این هواپیما از سوی نیروهای جستجوگر یافت نشده بود.

 

1375288

 

بعد از چند روز و ناامید شدن نیروهای پلیس، تلاش برای یافتن هواپیمای حامل امیلیانو سالا قطع شد اما بعد از تقاضا و جمع آوری مبالغی هنگفت از سوی بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال، این جستجوها از سر گرفته شد و حالا به نظر می رسد دو صندلی هواپیما که شاید متعلق به هواپیمای سقوط کرده امیلیانو سالا باشد در سواحل شمالی فرانسه یافت شده است. این موسسه تحقیقاتی ادعا کرد به تلاش برای یافتن تمام بقایای باقی مانده ادامه خواهد داد.

 

در بیانیه این موسسه تحقیقاتی آمده است: "ما به بررسی و جستجو در زیر آب دریا در مورد محل احتمال سقوط هواپیما ادامه دادیم و براساس ارزیابی دقیق مسیر پرواز و آخرین موقعیت شناخته شده آن رادار، در حال حاضر منطقه ای احتمالی برای جستجو که تقریبا چهار مایل دریایی است برای ما شناخته شده است.

 

با توجه به شرایط آب و هوایی، انتظار می رود جستجو در زیر آب دریا از سوی ما در پایان این هفته آغاز شود و تا سه روز نیز به طول انجامد."

دیدگاه‌ها