کد خبر : 1570172 | 29 آبان 1397 ساعت 20:30 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه جالب یک هوادار خیّر در لیگ برتر (عکس)

اسکات کانلیف، هوادار 44 ساله برنلی برای اهداف خیرخواهانه خود طرحی جالب را برای این فصل لیگ برتر اجرا می کند.


به گزارش "ورزش سه"، اگر دیگر هواداران برنلی برای دیدن اولین بازی خارج از خانه این تیم 5 ساعت رانندگی کردند، اسکات 9 روز و 269 مایل دوید و روزانه 60 هزار کالری مصرف کرد.

 

در واقع اسکات برای تماشای 7 بازی لیگ برتر برنلی در این مدت مجموعا 38 روز معادل 45 ماراتن مسافت طی کرده است و این پایان برنامه این مرد 44 ساله نیست زیرا اسکات قصد دارد هر 19 بازی خارج از خانه برنلی را تماشا کند.

 

این تصمیم به دلیل عشق اسکات به برنلی و البته اهداف خیرخواهانه پس از بازگشت او به انگلیس در اوایل سال جاری بعد از 2 دهه کار برای موسسات خیریه در جنوب شرقی آسیا گرفته شد. اسکات در طول روزهای زندگی در کشورهایی چون اندونزی و تیمور شرقی شاهد درگیری های خشونت آمیز و محیط های فقیرنشین بود و این اتفاقات تاثیری منفی روی روحیه وی داشت.

 

حالا اسکات قصد دارد با این برنامه به جمع آوری منابع مالی برای موسسات خیریه وابسته به باشگاه های لیگ برتر مانند برنلی که فعالیت هایی برای بهبود سلامت روانی و جسمی افراد محروم ارائه می دهند بپردازد.

 

اسکات در این رابطه گفت: "تجربیات من در آسیا در مورد اختلالات پر استرس پس از سوانح و افسردگی بود و من می خواهم از این تجربه به نفع دیگران استفاده کنم و از نظر من فوتبال بهترین راه برای متحد کردن مردم در این زمینه است."

 

1356256

 

1356255

دیدگاه‌ها