کد خبر : 1624572 | 26 تیر 1398 ساعت 20:20 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

گوستاو آبرئو:

به لیونل مسی پیشنهاد می کنم عذرخواهی کند

ممکن است لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین به زودی محروم شود.

به لیونل مسی پیشنهاد می کنم عذرخواهی کند

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کوپا آمه ریکا هرگز برای لیونل مسی خوش یمن نبود و وی که نتوانست تاثیر چندانی روی نتایج آلبی سلسته بگذارد، بعد از دیدار نیمه نهایی مصاحبه ای عجیب داشت و مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به شکلی برنامه ریزی کرده که برزیل قهرمان این رقابت ها شود و همه چیز به سود میزبان بوده است.

 

1417959

 

حالا گوستاو آبرئو، وکیل آرژانتینی و عضو دادگاه داوری TAS از لیونل مسی خواسته به دلیل جنجال های بعد از دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا مقابل برزیل عذرخواهی کند، وگرنه محرومیت سنگینی در انتظار وی خواهد بود.

 

گوستاو آبرئو گفت: "من به لیونل مسی پیشنهاد می کنم در مورد مصاحبه بعد از دیدار با برزیل خود عذرخواهی کند چون دادگاه  قصد دارد وی را محروم کند. در این شرایط فدراسیون فوتبال آرژانتین باید وارد عمل شده و از مسی بخواهد در مورد مصاحبه اش عذرخواهی کند."

 

در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال محرومیت حتی یک الی دو ساله لیونل مسی به همین دلیل شنیده شده و شاید این ستاره 31 ساله مجبور شود به زودی بابت مصاحبه خود عذرخواهی کند تا دادگاه بین المللی TAS نیز در مورد این موضوع برای وی تخفیف قائل شود.

دیدگاه‌ها