کد خبر : 1614513 | 08 خرداد 1398 ساعت 15:16 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم این بار 90 دقیقه بازی کنم

صلاح: گلزنی در فینال، یک رویا نیست

محمد صلاح شاید بیش از همه بازیکنان لیورپول برای فینال لیگ قهرمانان که شنبه آینده برگزار خواهد شد، انگیزه دارد.

صلاح: گلزنی در فینال، یک رویا نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و تاتنهام، شنبه آتی در واندامتروپولیتانوی مادرید، فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. این دومین فینال متوالی قرمزهای آنفیلد محسوب می شود. آنها سال گذشته بازی نهایی را 3-1 به رئال باختند. دیداری که در آن، محمد صلاح خیلی زود مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

بازی شنبه برای تاتنهام، اولین فینال تاریخ این باشگاه محسوب می شود. دو تیم انگلیسی هستند و از شناخت کافی نسبت به یکدیگر برخوردارند.

 

 

1406624

 

 

ستاره مصری لیورپول در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد بازی فینال گفت:« امیدوارم این بار بتوانم 90 دقیقه کامل را در فینال بازی کنم و از این بابت هیجان زده ام. امیدوارم از فینال سال گذشته درس های لازم را گرفته باشیم و بتوانیم با کسب نتیجه ای خوب، قهرمان شویم.»

 

صلاح در مورد گلزنی در فینال گفت:« این یک رویا نیست. خوشبین هستم که بتوانم در فینال برای تیمم گلزنی کنم اما مهم تر از گلزنی من، کسب عنوان قهرمانی است.»

 

صلاح در پایان گفت:« نسبت به سال گذشته، تیمی به مراتب بهتر هستیم و آن بازی برای ما تجربه خوبی شد. رسیدن به دو فینال متوالی بسیار دشوار است. اولی را باختیم ولی امیدوارم دومی خوش یمن باشد. بازی سختی خواهد بود؛ به خصوص که تاتنهام یک تیم انگلیسی است و هر دو از یکدیگر شناحت بالایی داریم.»

 

 

دیدگاه‌ها