کد خبر : 1615392 | 12 خرداد 1398 ساعت 20:57 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

دله آلی: با این شکست قلب من هم شکست

دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام، از شکست در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول ابراز تاسف کرد.

دله آلی: با این شکست قلب من هم شکست


به گزارش "ورزش سه"، دله آلی نیز یکی از بازیکنان فاز هجومی تاتنهام بود که دیشب نتوانست ارزش های خود در فینال لیگ قهرمانان را به نمایش بگذارد و اسیر یارگیری مدافعان لیورپول شد. حالا دله آلی ضمن ابراز ناراحتی از این شکست مدعی شد رسیدن به فینال لیگ قهرمانان یک ماجراجویی فوق العاده برای اسپرز بود.

 

1410272

 

دله آلی گفت: "شکست در فینال لیگ قهرمانان باعث شد قلب ما بشکند و در حال حاضر هیچ کس نمی خواهد در این رابطه صحبت کند. فینال می توانست بازتابی از آنچه بر ما گذشت باشد اما در عین حال صحبت کردن در مورد این دیدار در شرایط فعلی دشوار است و ما باید نگاهمان به مسیری باشد که برای رسیدن به این مرحله طی کرده ایم.

 

در حال حاضر در نظر گرفتن جنبه های مثبت ماجرا کار آسانی نیست اما بعد از گذشت زمان ما، کادر فنی و هواداران می توانیم به آنچه گذشت نگاه کنیم تا دریابیم اینجا پایان راه نیست.

 

ما باید به تلاش و فعالیت ادامه دهیم و از این احساس ناامیدی به عنوان حربه ای برای به جلو حرکت کردن استفاده کنیم. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان یک ماجراجویی فوق العاده بود و باید از هواداران تشکر کرد. متاسفم که در فینال پیروز نشدیم اما این چرخه ای آموزنده بود و همانطور که گفتم، ما باید این احساس صدمه خوردن را در درون خود حفظ کرده و آن را به فصل بعد انتقال دهیم.

دیدگاه‌ها