کد خبر : 1619605 | 03 تیر 1398 ساعت 01:25 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

حذف قهرمان آسیا از کوپا آمه‌ریکا

کلمبیا باز هم گل نخورد و آرژانتین صعود کرد

تیم های کلمبیا و آرژانتین با پیروزی در سومین دیدارهای شان در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا، به عنوان تیم های اول و دوم گروه B به مرحله بعد این رقابت ها صعود کردند.

کلمبیا باز هم گل نخورد و آرژانتین صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی روش که در دو دیدار ابتدایی شان با نتایج 2-0 و 1-0 تیم های آرژانتین و قطر را شکست داده بودند، امشب برابر پاراگوئه هم با یک گل به برتری رسیدند و با سه پیروزی و بدون گل خورده، راهی مرحله بعد شدند. آرژانتین هم با دو گل لائوتارو مارتینس و سرخیو آگوئرو، قطر را شکست داد و به عنوان تیم دوم این گروه، راهی مرحله بعد شد. 

کلمبیا در دیدار امشب مقابل پاراگوئه در مجموع تیم برتر میدان بود و در دقیقه 31 بود که به گل رسید. اشتباه بازیکنان پاراگوئه بود که باعث شد فالکائو در زمین حریف صاحب توپ شود و بعد از یک حرکت تیمی، در نهایت پاس آریاس را کوئیار در مقابل دروازه تبدیل به گل کرد.

 

1414830

 

1414829

 

شاگردان کی روش در نیمه دوم هم بهتر از حریف ظاهر شدند و در دقیقه 70 این تیم به گل دوم رسید اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل برخورد توپ به دست بازیکن کلمبیا، این گل را نپذیرفت و در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید.

اما آرژانتینی ها که برای صعود به مرحله بعد به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند، خوش شانس بودند که در دقیقه 4، روی اشتباه مدافع حریف به گل رسیدند. مدافع قطری توپ را پشت محوطه جریمه به لائوتارو مارتینس سپرد و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1414822

 

بعد از این گل بازیکنان قطر پیش کشیدند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه برای زدن گل تساوی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در دقیقه 22، آگوئرو می توانست روی پاس مسی، دروازه قطر را برای بار دوم باز کند اما ضربه مهاجم باتجربه آرژانتین از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هر کدام موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. بهترین موقعیت در دقیقه 45 نصیب قطر شد که می توانست به گل تساوی برسد اما شوت بسام الراوی روی یک ضربه آزاد، به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در نیمه دوم آرژانتینی ها نمایش هجومی تری داشتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگری از دست رفت. از جمله در دقیقه 61 که آگوئرو می توانست زننده گل دوم آلبی سلسته باشد اما واکنش عالی سعد الشیب، دروازه قطر را نجات داد.

برتری شاگردان لیونل اسکالونی ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 82 به گل دوم رسیدند. آگوئرو که با پاس دیبالا، در میانه زمین قطر صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن دو مدافع حریف، با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1414831

 

در دقایق پایانی، بازیکنان آرژانتین به راحتی بازی را کنترل کردند و در نهایت توانستند با پیروزی 2-0، راهی مرحله بعد شوند.

دیدگاه‌ها