کد خبر : 1617306 | 22 خرداد 1398 ساعت 19:20 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو نگرانی ها را تکذیب کرد

عرب: نیاز کمی به جابجایی بازیکنان داریم

مدیرعامل پرسپولیس از ایجاد شرایط لازم برای بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ خبر داده است.

عرب: نیاز کمی به جابجایی بازیکنان داریم

به گزارش "ورزش سه"، طی ساعات اخیر علیرغم وعده‌ای که مدیران باشگاه پرسپولیس داده بودند، اخباری مبنی بر پایان همکاری برانکو ایوانکوویچ منتشر شد که منبع آن رسانه‌های کروات بودند.


با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده این اخبار و حواشی شکل گرفته از سوی آن تلاش عده‌ای سودجو است که نمی‌خواهند تیم پرسپولیس به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهد. ایرج عرب در این زمینه می‌گوید: ما طی روزهای اخیر و بعد از صحبتی که با آقای برانکو داشتیم و طی مهلتی که هنوز پایان آن نرسیده است موفق به تامین منابع لازم در خصوص مطالبات ایشان شده‌ایم. بنده در صحبت کوتاهی که با آقای برانکو داشتم این موضوع را به اطلاع او نیز رساندم اما در اتفاقی عجیب بعد از این ماجرا مصاحبه‌ای منتشر می‌شود که خوشبختانه بخش نگران‌کننده آن نیز از سوی برانکو تکذیب شد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی در این شرایط به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند و مطمئنا هواداران از این موضوع کاملا آگاه هستند. باشگاه طی فصل اخیر به موفقیت‌های مناسبی دست یافته و کسی نمی‌تواند قهرمانی در جام حذفی و هت تریک در لیگ برتر را به کام هواداران ما تلخ کند. ما بارها گفته‌ایم که انتخاب اول و آخر ما آقای برانکو ایوانکوویچ خواهد بود و مسیر بازگشت ایشان نیز کاملا هموار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: در حالی که باشگاه به تلاش بزرگی برای تامین منابع لازم برای این پرداختی رسیده است، ناگهان خبری منتشر می‌شود که ایشان اعلام کرده‌اند به تهران بازنخواهند گشت. خوشبختانه ایشان خیلی زود نسبت به آن واکنش نشان دادند تا تیر بدخواهان پرسپولیس به سنگ بخورد. تمام تلاش باشگاه متمرکز روی این مساله است که هیچ گزندی به تیمی که در مسیر پیشرفت و قهرمانی قرار دارد، وارد نشود و هواداران نیز آگاه باشند و با این شایعات تحریک نشوند.

 

ایرج عرب درباره نگرانی هواداران بابت نقل و انتقالات باشگاه گفت: آقای برانکو ایوانکوویچ نیز پیش از این به طور رسمی اعلام کرده بودند که به بازیکنان کنونی کاملا ایمان و اعتماد دارند و نیاز کمی برای تقویت وجود دارد. تلاش خواهیم کرد تا طبق برنامه پیش برویم و ابتدا باید شرایط پرداخت مطالبات برانکو را فراهم کنیم.

دیدگاه‌ها