کد خبر : 1617763 | 25 خرداد 1398 ساعت 12:17 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایگواین در ایتالیا فقط برای یووه بازی می‌کند

مدیر برنامه‌های گونزالو ایگواین، ستاره آرژانتینی یوونتوس که فصل پیش به عنوان یار قرضی به چلسی رفته بود می‌گوید او مصمم است در یوونتوس بازی کند.

ایگواین در ایتالیا فقط برای یووه بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های گونزالو ایگواین که برادر او نیکلاس است می‌گوید ستاره آرژانتینی مصمم است به قرارداد خود با یوونتوس وفادار بماند و در ایتالیا در هیچ تیم دیگری به جز بیانکونری بازی نخواهد کرد.

 

این صحبت‌‌های مدیر برنامه‌های ایگواین در حالی مطرح شده که در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال پیوستن او به رم مطرح شده است.

 

1413057

 

ایگواین در ماه ژانویه به عنوان یار قرضی از یوونتوس به چلسی ملحق شد، در لیگ برتر 14 بار برای چلسی به میدان رفت و در این بازی‌ها 5 گل برای آبی‌پوشان لندن به ثمر رساند.

 

ایگواین حالا به یوونتوس بازگشته و مدیر برنامه‌های او، برادرش نیکلاس، می‌گوید گونزالو مصمم است تا پایان قراردادش با یووه یعنی تا دو فصل دیگر به بازی برای این تیم ادامه دهد و یوونتوس در ایتالیا تنها تیمی است که او حاضر است در آن بازی کند.

 

نیکلاس ایگواین، مدیر برنامه‌های این ستاره آرژانتینی گفت:" گونزالو می‌خواهد به قراردادش با یوونتوس احترام بگذارد و دو سال دیگر در این تیم بازی کند. عملکرد او در یووه خوب بوده و بازی کردنش در یک تیم دیگر ایتالیایی اصلا مطرح نیست".

 

مدیر برنامه‌های ستاره آرژانتینی در ادامه گفت:" نمی‌خواهم به هیچکس بی‌احترامی کرده باشم ولی گونزالو اگر در ایتالیا بازی کند تنها تیمی که برایش به میدان خواهد رفت یوونتوس است، تیمی که با آن قرارداد دارد".

 

دیدگاه‌ها