کد خبر : 1618195 | 27 خرداد 1398 ساعت 11:34 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

یورو اسپورت: برانکو در اتریش است!

همه هزینه‌های برانکو در الاهلی تامین شد

یکی از رسانه‌های خارجی خبر از حضور سرمربی فصل قبل پرسپولیس در اتریش و کمپ باشگاه الاهلی عربستان داد.

همه هزینه‌های برانکو در الاهلی تامین شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه شب گذشته رسانه های سعودی عنوان کردند برانکو ایوانکوویچ ضمن فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس، برای حضور در الاهلی عربستان با قراردادی دو ساله به توافق رسیده و به زودی مراسم معارفه‌اش برگزار می‌شود، سایت یورو اسپورت نیز به این خبر واکنش نشان داد.

 

سایت یورو اسپورت در جدیدترین مطلب خود پیرامون برانکو ایوانکوویچ نوشته است: همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم باشگاه الاهلی عربستان با برانکو، سرمربی کروات قراردادی امضا کرده تا مدیریت فنی تیم در فصل آینده را به او بسپارد.

 

این سایت عنوان کرده مسئولان باشگاه الاهلی خبر حضور برانکو در این تیم را به تایید رساندند و به دنبال موفقیت و کسب نتایج خوب با سرمربی سابق پرسپولیس هستند.

 

انتظار می‌رود که باشگاه الاهلی عقد قرارداد با برانکو را به منزله پیروزی احمد صائغ، تنها کاندیدای ریاست باشگاه و قلعه جام‌ها بداند و با حضور سرمربی سابق پرسپولیس، از نظر مدیریتی نیز ثبات پیدا کند.

 

در ادامه این گزارش عنوان شده سرمربی کروات هم اکنون در کمپ آماده‌سازی الاهلی عربستان در اتریش حضور دارد و به نوعی خبر پیوستن او به این تیم را تایید کرده است.

 

یورو اسپورت همچنین اشاره کرده که برانکو، سرمربی سابق دیناموزاگرب کرواسی، الاتفاق عربستان، الوحده امارات و پرسپولیس ایران بوده است.

 

منصور بن مشعل، عضو افتخاری باشگاه الاهلی عربستان نیز اعلام کرده همه هزینه‌های سرمربی جدید این تیم را نیز برعهده گرفته است.

دیدگاه‌ها