کد خبر : 1610763 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 15:35 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: به توقف سیتی مقابل برایتون خوشبینم

فردا آخرین هفته لیگ برتر انگلیس است و در نهایت، سرنوشت تیم قهرمان نیز مشخص خواهد شد.

کلوپ: به توقف سیتی مقابل برایتون خوشبینم

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر سیتی با یک امتیاز بیشتر از لیورپول در صدر قرار دارد و در هفته پایانی باید به مصاف برایتون برود. بازی در زمین برایتون برگزار می شود که هفته گذشته ماندنش در لیگ قطعی شد و بدون فشار برابر سیتیزن ها به میدان خواهد رفت.

لیورپول نیز در آنفیلد میزبان وولوز خواهد بود و در صورت توقف سیتی و پیروزی بر وولوز، می تواند پس از سال ها عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

 

1404321

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به درخشش برایتون برابر سیتی خوشبین است. او در این رابطه به اسکای اسپورتس گفت:« باید برای این فصل فوق العاده تبریک گفت. این رقابت تنگاتنگ همه را تحت تاثیر قرار داده است. تبریک به سیتی که ما را تحت تاثیر قرار داد و البته به خودمان که متقابلا سیتی را تحت تاثیر قرار داده ایم.

هر دو بازی ما برابر سیتی نزدیک و فشرده بود. سیتی در این فصل درخشان ظاهر شده و ما نیز همینطور. اکنون باید دید کدام یک قهرمان می شویم. از مدت ها پیش مشخص بود که قهرمان، با اختلافی اندک تعیین می شود. همه ما دوست داریم قهرمان شویم ولی باید ببینیم برایتون برابر سیتی چه خواهد کرد.»

 

 

1404322

 

 

سرمربی آلمانی ادامه داد:« همه می گویند ما فردا وولوز را شکست می دهیم و سیتی نیز 100 درصد بر برایتون پیروز خواهد شد اما من فکر می کنم برایتون که حالا هیچ فشاری رویش وجود ندارد، با آرامش و آسودگی خاطر برابر سیتی بازی خواهد کرد و می تواند همچون بازی هفته گذشته که توانست آرسنال را 1-1 متوقف کند، از سیتی هم امتیاز بگیرد.

برایتون قادر به ارائه یک فوتبال خوب است و می دانند که برابر سیتی مجبور به دفاع برای طولانی مدت خواهند بود. در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می کنم، شکست دادن وولوز است و معتقدم هیچ چیز قطعی نیست و باید خوشبین و امیداور بود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها