کد خبر : 1613381 | 02 خرداد 1398 ساعت 10:38 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به ایتالیا؛

حالا او شانس اول هدایت یوونتوس است! (عکس)

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، از بیشترین بخت برای تصدی پست هدایت یوونتوس برخوردار است.

حالا او شانس اول هدایت یوونتوس است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی مکس آلگری از یوونتوس نام های زیادی حول محور هدایت این باشگاه مطرح شده که هنوز هیچکدام قطعی نشده است اما به نظر می رسد احتمال حضور مائوریتسیو ساری در رختکن بیانکونری ببیشتر از دیگر نامزدهاست.

 

علیرغم صعود به فینال لیگ اروپا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان با قرار گرفتن در رتبه سوم در جدول لیگ برتر این فصل، اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی مائوریتسیو ساری از چلسی شنیده می شود و همین شایعات وی را به ستوه آورده است.

 

مائوریتسیو ساری در مورد شایعه پیوستن به یوونتوس گفت: "در حال حاضر تنها به فینال لیگ اروپا برابر آرسنال در باکو فکر می کنم و نمی خواهم از حالا در مورد آینده فکر کنم. بعد از فینال باید شرایط را بررسی کنم اما اگر قرار است عملکرد من تنها با نتیجه یک بازی بررسی شود ترجیح می دهم چلسی را ترک کنم."

 

به نظر می رسد علیرغم کسب نتایج خوب، جایگاه مائوریتسیو ساری در چلسی چندان مطمئن نیست و همین موضوع باعث شده او تنها بعد از یک سال در سودای بازگشت به ایتالیا باشد. علیرغم مطرح شدن نام هایی چون پپ گواردیولا، مائوریتسیو پوچتینو و ژوزه مورینیو، به نظر می رسد در حال حاضر شانس مائوریتسیو ساری از دیگران برای حضور در رختکن یوونتوس بیشتر باشد و انگار بیانکونری برای رسیدن به رویای فتح لیگ قهرمانان قرار است روی کسی حساب کند که تا به حال در دوران مربیگری خود حتی موفق به کسب یک جام هم نشده است.

 

1407894

دیدگاه‌ها