کد خبر : 1614048 | 05 خرداد 1398 ساعت 20:18 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

عکس تیمی پرسپولیسی ها با 5 جام دوران برانکو

در حاشیه تمرین امروز بازیکنان، کادرفنی و مدیرعامل تیم پرسپولیس با جام های قهرمانی دوره برانکو ایوانکوویچ عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در آستانه دیدار جام حذفی هستند و امیدوارند در بهار 98، دومین جام متوالی خود را نیز کسب کنند. آن ها در لیگ با شایستگی به عنوان قهرمانی رسیدند و در جام حذفی نیز برابر حریفان نمایش خوبی را ارائه کردند و حالا برابر نایب قهرمان لیگ هجدهم قرار خواهند گرفت.

 

در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس، بازیکنان این تیم به همراه کادرفنی و البته ایرج عرب مدیرعامل باشگاه عکسی به یادگار گرفتند و از 5 جام دوران برانکو ایوانکوویچ رونمایی کردند. 5 جامی که تنها در طول 3 سال به دست آمد و امکان دارد تا دو ماه آینده، به عدد 7 نیز افزایش یابد؛ هرچند که سرخ ها برای رسیدن به این مهم کاری بسیار دشوار را پیش رو دارند.

 

البته علاوه بر این 5 جام، پرسپولیس یک مدال نقره لیگ قهرمانان و یک عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را هم به دست آورد که هر دو در نوع خود عناوین مهمی به شمار می روند.

 

در 4 سال اخیر در کادر بازیکنان و مدیران تغییراتی متعددی وجود داشت اما تنها کسی که در این مدت، بر مسند کار باقی ماند، برانکو ایوانکوویچی بود که خیلی ها او را تاثیرگذارترین چهره در کسب این جام می دانند. برانکو از زمانی که به ایران آمد، 4 مدیرعامل بر خود دید و البته سه بار هم دستیاران سرمربی تیم تغییر کردند اما در نمایش های پرسپولیس خللی وارد نشد.

 

عکس با جامهای دوران برانکو

دیدگاه‌ها