کد خبر : 1613640 | 03 خرداد 1398 ساعت 19:02 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

در خصوص هدایت تیم نفت مسجد سلیمان؛

فکری: هنوز هیچ صحبتی با من انجام نشده است

سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان با اعلام اینکه هنوز هیچ صحبتی با او نشده ابراز امیدواری کرد هر تصمیمی که گرفته می‌شود به صلاح همه باشد.

فکری: هنوز هیچ صحبتی با من انجام نشده است

به گزارش "ورزش سه"محمود فکری پس‌ازاینکه موفق شد همراه با نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کند هواداران این شهر تصور می‌کردند او در آینده همراه با این تیم بتواند در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد اما به‌یک‌باره او از نفت جدا شد. وی از برخی کارشکنی‌های درون تیم گلایه داشت و اعتقاد داشت دست‌هایی در کار است تا او به همراه نفت مسجدسلیمان نتواند نتیجه بگیرد و به همین خاطر بهتر است که نباشد و جایش را به عبدالله ویسی داد.


در حال حاضر با احتمال جدایی فیروز کریمی، از محمود فکری به‌عنوان اولین گزینه مدنظر برای هدایت این تیم نام‌برده می‌شود. وی در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت:« ببینید همان‌طور که شما می‌دانید آن‌ها هنوز درگیر مسائل مدیریتی و درون‌سازمانی هستند و بالطبع تا همه‌چیز مشخص نشود نمی‌توانند در خصوص سرمربی تصمیمی بگیرند.»


وی در ادامه در خصوص این‌که آیا تاکنون با او مذاکره‌ای انجام‌شده است گفت: « تاکنون هیچ صحبتی با من نشده است اما به‌هرحال من همیشه نسبت به این تیم و مردم این شهر علاقه خاصی دارم و به همراه آن‌ها خاطرات بسیار خوبی را توانستیم رقم بزنیم. به‌هرحال همین باعث می‌شود که من همواره رابطه قلبی ام را با این تیم حفظ کنم.»


وی در خصوص حضورش در بازی نفت مسجدسلیمان و پیکان گفت: «من در نفت زحمات زیادی متحمل شده‌ام و همین باعث می‌شود آینده این تیم برای من مهم باشد و آن شب هم به همین خاطر در ورزشگاه شهر قدس حضور یافتم. اما آنچه مسلم است من در این سال‌ها ثابت کرده‌ام چه در لیگ دو و چه در لیگ یک و یا چه در لیگ برتر کارکنم سعی کرده‌ام که سالم کار کنم و هیچ وقت زیر بار حرف زور نروم.»
وی درباره احتمال پیوستنش به مسجدسلیمان و اینکه اگر پیشنهادی برسد موافقت خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: «به هر حال هنوز آن قدر صحبت ها جدی نیست و اجازه بدهید تا ببینیم در آینده وضعیت به چه شکلی دنبال خواهد شد. اما امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود هم به نفع مردم محترم این شهر و هم تیم نفت مسجدسلیمان و هم من باشد.»

دیدگاه‌ها