کد خبر : 1611659 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 12:18 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

قطبی به اولین و آخرین بازی تکراری رسید

تراکتورسازی اولین و تنها حریفی است که افشین قطبی در لیگ هجدهم 2بار با آن روبرو می شود.

قطبی به اولین و آخرین بازی تکراری رسید

به گزارش ورزش سه، از مسابقات لیگ برتر فوتبال، تنها یک هفته باقی مانده است و بازی های این هفته پنجشنبه شب به صورت همزمان برگزار می شود.


در یکی از بازی ها که در تعیین سهمیه احتمالی آسیا اثرگذار است، تیم فولاد خوزستان در شهر اهواز میزبان تراکتورسازی خواهد بود. تراکتورسازی که در رده پنجم جدول قرار دارد، به دنبال این است که با کسب پیروزی مقابل فولاد و نتیجه نگرفتن تیم پدیده، به رتبه چهارم جدول برسد و به کسب سهمیه امیدوار بماند.

 

 در سمت مقابل تیم فولاد از نظر جدولی چندان حساسیتی در این بازی نمی بیند. فولادی ها هم اکنون در رده هشتم هستند و شانس این را دارند که تا رده ششم جدول صعود کنند. اما تراکتور برای سرمربی فولاد یک حریف ویژه به شمار می رود. افشین قطبی که در اواسط فصل هدایت تیم فولاد را بر عهده گرفت، کار خود را در هفته پایانی نیم فصل اول و دیدار مقابل همین تیم تراکتورسازی شروع کرد. به عبارت دیگر، تراکتور اولین و تنها حریفی خواهد بود که قطبی در لیگ هجدهم با آن بیش از یک بار روبرو می شود.

 

دیدار رفت دو تیم، که یک بازی خاطره انگیز برای فولاد و قطبی بود، با نتیجه 2 بر یک به سود اهوازی ها در ورزشگاه یادگار امام تبریز خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها