کد خبر : 1332524 | 22 خرداد 1395 ساعت 05:25 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دیرهنگام شیلی مقابل بولیوی

تیم ملی شیلی موفق شد با گل ثانیه های پایانی آرتورو ویدال، با نتیجه 2-1 بولیوی را شکست بدهد و امیدهایش برای صعود به مرحله بعد کوپا آمه‌ریکا را زنده نگه دارد.

پیروزی دیرهنگام شیلی مقابل بولیوی

به گزارش "ورزش سه"، شیلی که در اولین دیدار مغلوب آرژانتین شده بود، در صورت از دست دادن امتیاز در این دیدار شرایط دشواری پیدا می کرد اما در نهایت توانست با درخشش ویدال به پیروزی برسد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما تنها یک دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که شیلی با گل ویدال پیش افتاد. روی پاس پینیا بود که ویدال توانست دروازه بولیوی را باز کند.

 

 

1118688

 

 

اما این برتری تنها تا دقیقه 61 پا برجا بود و یاسمانی کامپوس توانست کار را به تساوی بکشد. روی یک ضربه آزاد از فاصله ای دور بود که شوت غیرقابل مهار کامپوس، دروازه کلودیو براوو را باز کرد.

 

بعد از این گل بازیکنان شیلی تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگری از دست رفت. در ثانیه های پایانی وقت قانونی ضربه وارگاس به سر بازیکن بولیوی باعث شد تا بازی برای دقایقی طولانی متوقف شود و همین باعث شد تا داوروقت اضافه زیادی محاسبه کند.

 

سرانجام در دهمین دقیقه از وقت های اضافه، یک ضربه پنالتی نصیب شیلی شد که ویدال توانست آن را به گل تبدیل کند و تیمش را به پیروزی برساند.

 

دیدگاه‌ها