کد خبر : 1618217 | 27 خرداد 1398 ساعت 13:12 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنتوان گریزمان به درد لیورپول نمی‌خورد

مهاجم سابق لیورپول می‌گوید جذب مهاجمینی مثل لوکاس مورا یا ویلفرید زاها برای این باشگاه به مراتب مفیدتر از ستاره گران‌قیمتی مثل آنتوان گریزمان خواهد بود.

آنتوان گریزمان به درد لیورپول نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، جان آلدریج، مهاجم سابق لیورپول بعد از مطرح شدن شایعاتی درباره ابراز تمایل لیورپول برای جذب آنتوان گریزمان، ستاره سابق اتلتیکو مادرید، می‌گوید در صورتیکه لیورپول به دنبال اضافه کردن نفرات بیشتری به خط حمله خود است جذب بازیکنانی مثل لوکاس مورا یا ویلفرید زاها به مراتب مفیدتر از ستاره گران‌قیمتی مثل آنتوان گریزمان خواهد بود.

 

1412633

 

این ستاره سابق لیورپول می‌گوید اینکه یورگن کلوپ برای خرید گریزمان که هیچ تجربه‌ای از بازی در لیگ برتر ندارد مبالغ هنگفتی سرمایه‌گذاری کند، آن هم در شرایطی که گزینه‌های مناسب‌تری از تاتنهام و کریستال پالاس در اختیار دارد، منطقی نیست.

 

این ستاره سابق لیورپول در گفتگو با خبرنگاران گفت:" با توجه به اینکه دنیل استوریج در حال ترک باشگاه است و لیورپول از پرداخت دستمزد هفتگی سنگین او راحت می‌شود، کلوپ فرصت استخدام گلزنانی را پیدا می‌کند که می‌توانند در صورت مصدومیت یکی از سه مهاجم فعلی برای تیم مفید باشند".

 

1413550

 

جان آلدریج در ادامه گفت:" از آنتوان گریزمان به عنوان یکی از هدفهای احتمالی لیورپول اسم برده شده ولی او گزینه گرانی است و از طرف دیگر انتظار دارد هر هفته به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود. برای همین من معتقدم لوکاس مورا ستاره تاتنهام گزینه بهتری است. مورا به خاطر اینکه بعد از هت‌تریکش مقابل آژاکس در فینال لیگ قهرمانان نیمکت‌نشین شده بود از تاتنهام ناراحت است".

 

1413551

 

ستاره سابق خط حمله لیورپول در ادامه گفت:" یک گزینه دیگر ویلفرید زاها از کریستال پالاس است که گفته می‌شود اعلام کرده قصد دارد به تیمی منتقل شود که در چمپیونزلیگ حضور دارد".

 

دیدگاه‌ها