کد خبر : 1623387 | 21 تیر 1398 ساعت 21:04 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه بارسلونا به مدافع یوونتوس جدی شد

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی یوونتوس مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

علاقه بارسلونا به مدافع یوونتوس جدی شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد در تابستان امسال برای تقویت خط دفاعی خود اقدام کند و اسپورت ایتالیا مدعی شد ژائو کانسلو، تبدیل به گزینه اول ارنستو والورده در بازار نقل و انتقالات شده است.

 

علیرغم سپری کردن یک فصل خوب در تورین، به نظر می رسد مائوریتسیو ساری تمایلی به حفظ ژائو کانسلو ندارد و این مدافع پرتغالی مورد توجه تیم های بزرگی چون بارسا، سیتی و بایرن مونیخ قرار گرفته است. گرچه در ابتدا به نظر می رسید سیتیزن ها از شانس بیشتری برای خرید کانسلو برخوردار باشند، اما عدم توافق مالی باعث بر هم خوردن توافق شد و حالا بارسلونا از موقعیت مناسبی برای جذب ژائو کانسلو برخوردار است.

 

1417077

 

البته آبی اناری ها ابتدا قصد دارند نلسون سمدو را به فروش برسانند و به نظر می رسد اتلتیکومادرید جدی ترین مشتری او باشد. یوونتوس قصد فروش ژائو کانسلو با رقمی کمتر از 55 الی 60 میلیون یورو را ندارد و بارسلونا می تواند با فروش سمدو و تامین منابع مالی این انتقال، مدافع یوونتوس را در تابستان جذب کند.

 

دنی آلوس، مدافع برزیلی و سابق پاری سن ژرمن که نزدیک به یک دهه برای بارسلونا بازی کرده بود نیز از دیگر گزینه های پیش روی ارنستو والورده است اما شرایط حاکی از آن است ژائو کانسلو شانس بیشتری برای پوشیدن لباس بارسا برای فصل بعد دارد.

دیدگاه‌ها