کد خبر : 1623692 | 23 تیر 1398 ساعت 09:02 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

با جذب سه بازیکن و بازگشت دژاگه؛

تراکتور ۹۸ کهکشانی می‌شود

اشکان دژاگه هنوز در تمرینات تیم تراکتور حضور ندارد و جای خالی او در ترکیه دیده می‌شود.

تراکتور ۹۸ کهکشانی می‌شود

به گزارش ورزش سه، هفته اول تمرینات آماده‌سازی تراکتور در ترکیه سپری می‌شود. این در حالی است که هنوز سرخپوشان تبریزی سروشکل نگرفته اند و چند بازیکن در ادامه به فهرست آن ها اضافه خواهند شد. یکی از بازیکنانی که جای خالی اش در اردوی تراکتور دیده می‌شود، اشکان دژاگه است. بازیکنی که فصل گذشته جزو بهترین های تراکتور بود و در بازی های کلیدی نیز اثرگذار ظاهر می‌شد.

 

اما حالا او غایب اصلی تمرینات تی تی ها به شمار می‌رود. روز گذشته مصطفی دنیزلی اعلام کرد که دژاگه مشکلاتی دارد و در ۸-۹ روز آینده به تمرینات اضافه خواهد شد. این در حالی است که صادقیان مدیرعامل تراکتور زمان بازگشت اشکان را هفته دوم تمرینات ترکیه عنوان کرده بود.

 

حالا در نهایت باید دید سرنوشت ستاره سابق فولام چه خواهد شد. دژاگه که یکی از غایبان فهرست ویلموتس نیز به شمار می‌رود، در لیگ هجدهم پس از آغاز بازی ها به ترکیب تراکتور اضافه شد و باید دید این فصل چه سرنوشتی خواهد داشت.

 

حالا با جذب دو مهاجم و یک هافبک دفاعی و بازگشت اشکان دژاگه تراکتور بار دیگر کهکشانی خواهد شد و زنوزی به قول خود در این باره عمل خواهد کرد تا سرانجام تی تی ها به آرزوی خود برسند.

 

دیدگاه‌ها