کد خبر : 1623552 | 22 تیر 1398 ساعت 15:38 | 765 بازدید | 0 دیدگاه

مربی خواست دفاع چپ بازی کنم؛

رزاق پور: انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم ملی داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال امید معتقد است اعضای این تیم انگیزه زیادی برای بازی روز دوشنبه مقابل تیم ملی بزرگسالان خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل رزاق پور با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را در این اردو پشت سر گذاشتیم همچنین روز گذشته یک بازی مفید برابر نفت مسجد سلیمان داشتیم که فکر می کنم کادر فنی از عملکرد بچه ها راضی بودند. هرچند این مسابقه با تساوی به پایان رسید اما نسبت به حریف کاملا برتری داشتیم و موقعیت های خوبی خلق کردیم.


رزاق پور اضافه کرد: به تشخیص کادر فنی در این بازی به عنوان مدافع چپ به میدان رفتم. البته من سابقه بازی در پست های دیگر را برای تیم امید دارم اما با نظر مربیان در هر پستی که لازم باشد به میدان می روم. فکر می کنم بچه ها به زمان بیشتری نیاز دارند تا هماهنگی بهتری داشته باشیم و این اردوهای مداوم اتفاق خیلی خوبی است که کمک می کند هماهنگی لازم برای ما ایجاد شود.


بازیکن تیم ملی امید در پایان پیرامون مسابقه روز دوشنبه برابر تیم بزرگسالان گفت: اتفاق خیلی خوبی است که در استادیوم آزادی مقابل تیم ملی فوتبال بزرگسالان قرار می گیریم. بچه ها انگیزه زیادی برای این بازی دارند و تلاش می کنیم آمادگی خودمان را در این مسابقه به خوبی نشان بدهیم.

 

1419112

دیدگاه‌ها