کد خبر : 1483986 | 08 دی 1396 ساعت 01:23 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار آرسنال در خانه کریستال پالاس

آرسنال در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد در خانه کریستال پالاس به پیروزی 3-2 دست پیدا کند.

پیروزی دشوار آرسنال در خانه کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرسن ونگر که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکردند، امشب موفق شدند با نتیجه 3-2 کریستال پالاس را شکست بدهند و با تاتنهام، تیم پنجم جدول لیگ برتر، هم امتیاز شوند.

 

توپچی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که گرانیت ژاکا در دقیقه 9 گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد این تیم میزبان بود که اولین موقعیت جدی اش را ایجاد کرد اما ضربه یوهان کابای راهی به چهارچوب دروازه آرسنال نداشت.

 

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 25، این شکودران مصطفی بود که آرسنال را پیش انداخت.

 

روی یک ضربه آزاد بود که توپ در یک رفت و برگشت به لاکازت رسید و او هم توپ را به دهانه دروازه پالاس فرستاد. اسپرونی توپ را موقتا دفع کرد اما روی تیر دوم، شکودران مصطفی با ضربه ای فرصت طلبانه کار را تمام کرد.

 

 

1262780

 

 

برتری آرسنال بعد از این گل ادامه داشت و اوزیل می توانست در دقیقه 30 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش عالی اسپرونی روی ضربه اوزیل، دروازه پالاس را نجات داد.

 

در دقایق پایانی این نیمه باز هم این آرسنالی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری در این نیمه از خط دروازه ها عبور نکرد و آرسنال با برتری 1-0 به رختکن رفت.

 

نیمه دوم را پالاس بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 49 بود که روی حرکت خوب زاها و ارسال زمینی او به محوطه جریمه آرسنال، توپ در موقعیتی مناسب به اندروس تاوزند رسید و او هم با یک ضربه تماشایی کار را تمام کرد.

 

بازیکنان پالاس که با این گل روحیه گرفته بودند، به حملات شان ادامه دادند و یکی دو موقعیت خوب دیگر روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل بعدی برسند.

 

در مقابل آرسنال در فاصله 4 دقیقه، دو بار به گل رسید. ابتدا در دقیقه 62، روی اشتباه مدافعان میزبان، الکسیس سانچس صاحب موقعیت شد و با یک شوت نه چندان محکم، دروازه اسپرونی را باز کرد.

 

 

1262781

 

 

چهار دقیقه بعد، روی پاس عالی جک ویلشر به پشت مدافعان پالاس، الکسیس سانچس با اسپرونی تک به تک شد و توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

 

تیم میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و چند موقعیت بسیار خوب روی دروازه آرسنال ایجاد کرد اما ضربات بازیکنان این تیم، به ویژه زاها، راهی به چهارچوب دروازه پتر چک پیدا نکرد.

 

سرانجام در دقیقه 89 بود که روی ارسال تاوزند، جیمز تامکینز با ضربه سر کار را تمام کرد. تلاش بازیکنان پالاس برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 3-2 به سود آرسنال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها