کد خبر : 1509731 | 15 اسفند 1396 ساعت 01:23 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دراماتیک منچستریونایتد در خانه کریستال پالاس

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه، در حالی که با دو گل از کریستال پالاس عقب بود، در نهایت به پیروزی 3-2 رسید.

پیروزی دراماتیک منچستریونایتد در خانه کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما با زدن سه گل در دقایق پایانی، توانستند به سه امتیاز این دیدار برسند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد اما این منچستریونایتد بود که در دقیقه 7 می توانست به گل برسد ولی واکنش خوب هنسی روی ضربه الکسیس سانچس، مانع از گلزنی منچستریونایتد شد.

 

در ادامه بازیکنان کریستال پالاس پیش کشیدند و خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 11 بود که روی پاس بنتکه، اندروس تاونزند صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه داوید دخیا فرستاد.

 

حملات پالاس بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 18 به گل دوم برسد اما واکنش خوب دخیا، مانع از گلزنی سورلوث شد.

 

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 1-0 پالاس به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم پالاس بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. روی یک ضربه خطای غافلگیر کننده از شلوپ، فن آنهولت در موقعیت تک به تک با دخیا قرار گرفت و با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

 

 

1288005

 

بعد از این گل یونایتدها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند وچیزی نمانده بود که پوگبا خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او را هنسی مهار کرد.

 

فشار حملات یونایتد سرانجام در دقیقه 55 به نتیجه رسید و کریس اسمالینگ یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ارسال والنسیا بود که مدافع پیش تاخته یونایتد توانست دروازه پالاس را باز کند.

 

 

1288006

 

 

بعد از این گل بار دیگر بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت های خطرناکی روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 76، منچستریونایتد گل تساوی را به ثمر رساند. روملو لوکاکو که در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، ضربه ای زد که بعد از برخورد به مدافعان، وارد دروازه شد.

 

1288002

 

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند و این یونایتد بود که در دقیقه 90+1 به گل سوم رسید. نمانیا ماتیچ که پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا منچستریونایتد 3-2 پیروز شود.

دیدگاه‌ها