کد خبر : 1613688 | 04 خرداد 1398 ساعت 10:00 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد 40 میلیونی یونایتد برای مهاجم لیون

وبسایت گل می‌گوید منچستریونایتد برای جذب موسی دمبله، مهاجم لیون به این تیم پیشنهادی 40 میلیون یورویی ارائه کرده.

پیشنهاد 40 میلیونی یونایتد برای مهاجم لیون

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت گل مدعی شد باشگاه منچستریونایتد برای جذب مهاجم باشگاه فرانسوی لیون، موسی دمبله، به این تیم پیشنهادی 40 میلیون یورویی ارائه داده است. بر اساس این گزارش، یونایتد از سالها پیش، زمانی که موسی دمبله در رده جوانان برای باشگاه پاری سن ژرمن بازی می‌کرد استعدادش را کشف کرده و این مهاجم را زیر نظر داشته است.

 

1408265

 

موسی دمبله امسال در اولین فصل حضورش در لیون، عملکرد موفقی داشته و برای این تیم 23 گل به ثمر رسانده. دمبله در ابتدای فصل از سلتیک به لیون منتقل شده بود. علاوه بر منچستریونایتد، چند باشگاه لیگ برتری دیگر هم خواهان به خدمت گرفتن موسی دمبله هستند.

 

گل می‌گوید اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد بعد از فصل ناامیدکننده شیاطین سرخ مصمم است خط حمله خود را برای فصل آینده قوی‌تر کند. دمبله یکی از گزینه‌های مورد علاقه سولسشر بوده و به همین علت است که یونایتد برای اینکه او را از دست ندهد زود جنبیده و پیشنهادی 40 میلیون یورویی به باشگاه لیون ارائه کرده است.

 

اما دمبله تا سال 2021 با لیون قرارداد دارد و با توجه به اینکه باشگاه فرانسوی با پیروزی 4-0 مقابل کان موفق شد جواز حضور در چمپیونزلیگ سال آینده را بدست بیاورد، در زمان مذاکرات با یونایتد درباره انتقال این مهاجم فرانسوی، دست بالا را خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها