کد خبر : 1612241 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 08:49 | 822 بازدید | 0 دیدگاه

با دعوت از قطبی؛

مهندس فوتبالیست‌ها به کمپین ورزش سه پیوست

ایمان مبعلی مشهور به مهندس فوتبال، بعد از قلعه نویی، شفر، برانکو، کیمیا علیزاده، عزیزی، گل محمدی و ... به کمپین خیریه کمک به سیل زدگان وبسایت ورزش سه پیوست.

مهندس فوتبالیست‌ها به کمپین ورزش سه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن اسبق فولاد خوزستان، استقلال که سابقه بازی در تیم ملی را نیز دارد از با تجربه های فوتبال ما محسوب می شود. او که خودش اصالتا خوزستانی است با اعلام حضور در کمپین خیریه ستاره ها اعلام کرد که قصد کمک به سیل زدگان، بخصوص سیل زدگان استان خوزستان را دارد و به آبادی هرچه بیشتر ایران امیدوار است.

 

مبعلی در ویدئویی که برای وبسایت ورزش سه ارسال کرده، افشین قطبی, را به چالش کشیده که در این کار خیر شرکت کند و سهمی از آبادانی مناطق سیل زده داشته باشد.

 

"وبسایت ورزش سه"با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده اند. چهره های ورزشی و فرهنگی و هنری در این کمپین شرکت  و یک نفر را نیز دعوت می کنند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک های مردمی ادامه دار باشد.

 

هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال کنند تا علاوه بر اجر معنوی، نام آنها در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.

 

کمپین ستاره ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وبسایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

 

دیدگاه‌ها