کد خبر : 1603485 | 20 فروردين 1398 ساعت 01:23 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 2-0 وستهام: پیروزی آبی ها با درخشش هازارد

چلسی با پیروزی 2-0 مقابل وستهام، به رتبه سوم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

چلسی 2-0 وستهام: پیروزی آبی ها با درخشش هازارد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری در دیداری خانگی توانستند با دو گل ادن هازارد، وستهام را شکست بدهند و بار دیگر به رتبه سوم جدول لیگ برتر برگشتند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از آن آبی ها بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 15، شوت محکم انگولو کانته از پشت محوطه جریمه، اولین خطر را روی دروازه وستهام ایجاد کرد اما فابیانسکی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

برتری آبی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 22، روی همکاری آسپلیکوئتا و کانته، یک موقعیت خوب روی دروازه وستهام ایجاد شد اما حضور به موقع بالبوئنا، باز هم مانع از رسیدن آبی ها به گل شد.

اما سرانجام در دقیقه 24، قفل دروازه وستهام شکسته شد. ادن هازارد که در میانه زمین حریف صاحب توپ شده بود، با یک حرکت انفرادی تماشایی و عبور از چند بازیکن حریف، وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه بی نقص، دروازه را باز کرد.

 

1396337

 

1396339

 

1396338

 

دو دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که چلسی به گل دوم برسد اما گونسالو ایگواین که روی پاس هازارد صاحب موقعیت شده بود، نتوانست دروازه وستهام را باز کند.

حملات آبی ها ادامه داشت و در دقیقه 34، بار دیگر روی حرکت خوب هازارد و پاس چیپ او، این بار هادسون اودوی در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی تعلل او باعث شد تا این موقعیت از دست بدهد.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد اما در دقیقه 43، روی ارسال کانته، ایگواین می توانست دروازه وستهام را برای بار دوم باز کند اما در حالی که فابیانسکی مغلوب شده بود، فردریکس توپ را به بیرون زد تا این نیمه با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم هم با حملات چلسی آغاز شد و چیزی نمانده بود که این تیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما ضربه هازارد با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن بازیکنان وستهام پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 54 به گل تساوی برسند اما حضور به موقع کپا آریزابالاگا، مانع از گلزنی لانزینی شد.

بازی متعادل شد و در دقیقه 62، بار دیگر بازیکنان میهمان صاحب موقعیت شدند اما شوت محکم کِرِسوِل هم راهی به چهارچوب دروازه آبی ها پیدا نکرد.

بازی با همین روند ادامه داشت و هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در حالی که به نظر می رسید بازی با همان یک گل به پایان خواهد رسید، این هازارد بود که در دقیقه 90، گل دوم خودش و چلسی را به ثمر رساند. پاس دقیق راس بارکلی پشت مدافعان وستهام به هازارد رسید و او هم با یک شوت دقیق، حساب کار را 2-0 کرد. در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان دو گل به سود آبی ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها