کد خبر : 1597830 | 19 اسفند 1397 ساعت 19:29 | 72.4K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان به دنبال تنبیه انضباطی محمدی

مدافع ذوب از لیست بازی با النصر کنار رفت

هادی محمدی به دلیل پست جنجالی که با پیراهن تراکتورسازی در فضای مجازی منتشر کرده توسط منصوریان از لیست بازی با النصر عربستان کنار گذاشته شده است.

مدافع ذوب از لیست بازی با النصر کنار رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان یکی از سه نماینده ایران در آسیا بعداز هفته ها ناکامی توانست در ورزشگاه امام رضا با تک گل ارسلان مطهری به برتری برسد تا علیرضا منصوریان  سرمربی این تیم نفس راحتی بکشد و با یک روحیه مناسب قدم در جام باشگاه های آسیا بگذارد.


اما آنچه که دراین تیم جلب توجه کرده غیبت هادی محمدی مدافع میانی این تیم در چند بازی اخیر است که نام او حتی در لیست 18 نفره تیم هم دیده نمی‌شود. این در شرایطی است که هادی محمدی هیچ گونه مصدومیتی هم ندارد.


وی بعد از این که در بازی مقابل الزوراء عراق در ترکیب ثابت تیم قرار نگرفت تصمیم به انتشار یک پست در صفحه شخصی خودش با لباس تراکتورسازی در اینستاگرام گرفت که  در کپشن این پست با نوشتن این عبارت  "مسئول شادی هرکسی خودش است " به نوعی اعتراض خود را نسبت به نیمکت نشینی ابراز داشت.


گویا در تمرین روز بعد علیرضا منصوریان از او دلیل این اقدام را سوال می کند  اما محمدی به جای آنکه از کار خود متنبه شده باشد بر رفتارغیرحرفه ای خودش پا فشاری کرده و سرمربی تیم مجبور به اخراج او ازجلسه فنی تیم می شود .به همین خاطر در حال حاضر به تشخیص منصوریان محمدی تمریناتش را جدا از سایر بازیکنان پی می گیرد و فعلا جای خود را به مدافع جوان تر داده و در خط دفاع از زوج وحید محمد زاده و محمد نژاد مهدی استفاده می‌شود .


منصوریان که پیش ازاین علت نیمکت نشینی هادی محمدی را صرفا به خاطر مسائل بدنی اعلام کرده بود از مدافع با تجربه خودش انتظار داشت رفتاری حرفه ای تر داشته باشد اما گویا این مدافع هنوز از این اقدام خود ابراز پشیمانی نکرده است.


 این درحالی است که اگر کارنامه علیرضا منصوریان را بخواهیم مرور کنیم متوجه می‌شویم که وی علی رغم  رابطه بسیار نزدیکی که با بازیکنان خود دارد در حیطه عدم رعایت مسائل اخلاقی  بر خلاف اشتباهات فنی، بسیار سختگیر عمل می کند.  کافی است برای مثال به نوع واکنش وی در قبال علیرضا بیرانوند و مهدی رحمتی  اشاره کنیم تا هرچه بیشتر به پافشاری منصوریان در خصوص مسائل اخلاقی پی ببریم. همان طور که وی خودش در دوران بازی جزو بازیکنان بسیار با اخلاق به شمار می رفت.  هر چه هست این مدافع از لیست بازی آسیایی ذوب‌آهن برابر النصر خط خورده و باید دید در نهایت این ماجرا با تدبیر سعید آذری به کجا ختم بخیر می‌شود.

دیدگاه‌ها