کد خبر : 1610653 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 20:27 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

امید فرکی به نمایش موفق کریمی برابر فیروز

حسین فرکی در نشست خبری امروز خود به خوبی نشان داد که از انگیزه‌های شخصی زیادی برای دستیابی به پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان برخوردار است.

امید فرکی به نمایش موفق کریمی برابر فیروز

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی، سرمربی پیکان که در نیم فصل هدایت این تیم را عهده‌دار شد و در این مدت علیرغم نوسانی که خودروسازان در دیدارهای خود به نمایش گذاشته‌اند، به نتایج خوبی از جمله پیروزی برابر تراکتورسازی، پارس جنوبی جم، ماشین سازی و استقلال خوزستان نیز دست یافته‌اند.

 

سرمربی کهنه‌کار و باسابقه پیکان در نشست خبری امروز با اعلام اینکه اهداف این باشگاه بیش از این است که فصل را با انگیزه بقا خاتمه دهند و امیدوار است طی دو هفته باقیمانده به شرایط مناسبی برای رتبه تک رقمی و میانه جدول دست یابد اشاره کرد.

 

آنها فردا در دیداری حساس و سرنوشت ساز خصوصا برای مدعیان سقوط برابر نفت مسجد سلیمان حاضر خواهند شد. فرکی که از دوستان قدیمی فیروز کریمی محسوب می‌شود اما در صحبت‌هایش زمین فوتبال را جدای از تمام رفاقت‌ها عنوان کرد و از انگیزه و تلاش بالای شاگردانش برای رسیدن به پیروزی در این بازی خبر داد. نفت مسجد سلیمان طی دیدارهای اخیر خود با سود بردن از هافبک‌های فیزیکی به دنبال دستیابی به نتیجه بوده و این مساله کار پیکان را در این جدال سخت‌تر خواهد کرد. امیر حسین کریمی، هافبک فیزیکی پیکان یکی از بازیکنانی است که فرکی امیدوار است در این دیدار نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و با عملکردی مناسب مانع از تدارک ضدحملات حریف شود. کریمی در دیدارهای اخیر به خوبی توانسته اعتماد کادرفنی را جلب کند و نمایش قابل اعتنایی از خود به جا گذاشته و باید دید در این دیدار حساس و حیثیتی برای فرکی و پیکان نیز قادر به نمایش موفق خواهد بود یا خیر.

 

دیدگاه‌ها