کد خبر : 1602579 | 16 فروردين 1398 ساعت 13:40 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره تاتنهام: حالم از این فوتبال بد می‌شود

دنی رز، ستاره ملی‌پوش انگلیسی تاتنهام می‌گوید از اینکه فوتبال نمی‌تواند از بازیکنان سیاه‌پوست دفاع کند آنقدر عصبانی است که بی‌صبرانه منتظر بازنشستگی و دوری از فضای فوتبال است.

ستاره تاتنهام: حالم از این فوتبال بد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دنی رز، ملی‌‌پوش انگلیسی و ستاره باشگاه تاتنهام می‌گوید از شیوع نژادپرستی در فوتبال آنقدر عصبانی و دلگیر است که واقعاً قادر به فوتبال بازی کردن نیست و بی‌صبرانه منتظر است تا بازنشسته شود و از فضای فوتبال دور بماند.

 

1395389

 

رز در مصاحبه با روزنامه انگلیسی میرر گفت:" دیگر بس است. این روزها فقط به این فکر می‌کنم که پنج شش سالی که از دوران فوتبالی‌ام مانده را هر چه زودتر تمام کنم و بروم تا دیگر حتی یک لحظه با فوتبال کاری نداشته باشم. اوضاع این روزهای دنیای فوتبال واقعا غیر قابل تحمل شده است. من فقط می‌خواهم این فضا را ترک کنم".

 

این در حالی است که سازمان لیگ برتر انگلیس در حال مذاکره با اتحادیه فوتبال انگلیس برای ارائه یک برنامه قاطع با هدف مقابله با نژادپرستی در فوتبال این کشور است.

 

1395388

 

درحالیکه باشگاه‌های مختلف اخیراً به دلیل تخطی از قوانین مالی با کاهش امتیاز مواجه شده‌اند ولی هیچ قانونی درباره کاهش امتیاز از باشگاه‌هایی که هواداران‌شان شعارهای نژادپرستانه سر می‌دهند وجود ندارد. واقعیتی که بازیکنان سیاه‌پوست، هدفهای اصلی آزارهای نژادپرستانه را بسیار دل‌آزرده کرده است.

 

دنی رز در ادامه صحبت‌هایش با میرر گفت:" وقتی فوتبال نمی‌تواند از بازیکنان سیاه‌پوستش دفاع کند، چه می‌شود گفت؟ من که واقعا از این همه سیاست‌بازی و بی‌توجهی به این مساله خسته شده‌ام و می‌گویم ای کاش این چند سال هر چه زودتر تمام شود تا دیگر هیچ کاری با فوتبال نداشته باشم".

 

دیدگاه‌ها