کد خبر : 1619644 | 03 تیر 1398 ساعت 11:00 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: یونایتد با نفرات کامل به اردوی آسیایی می‌رود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید تیمش را با نفرات کامل به اردوی پیش‌فصل آسیایی خواهد برد و برای شروع فصل جدید آماده خواهد کرد.

سولسشر: یونایتد با نفرات کامل به اردوی آسیایی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"،  اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد که فصل آینده اولین فصل تمام‌وقت خود را به عنوان سرمربی شیاطین سرخ پشت سر خواهد گذاشت می‌گوید تقریباً با نفرات کامل به اردوی پیش‌فصل آسیایی خواهد رفت تا تیمش را هر چه بهتر برای شروع فصل جدید آماده کند. هر چند هنوز معلوم نیست آیا پل پوگبا و روملو لوکاکو هم به همراه یونایتد به اردوی آسیایی خواهند رفت یا نه.

 

1414873

 

برگزاری رقابتهای کوپا آمه‌ریکا و جام ملتهای آفریقا تاثیر چندانی روی منچستریونایتد نگذاشته و از بازیکنان این تیم تنها الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی است که برای بازی در تیم ملی کشورش این تیم را ترک کرده است. برای همین شیاطین سرخ می‌توانند با ترکیب کامل در اولین مرحله از تور پیش‌فصل خود در استرالیا شرکت کنند.

 

سولسشر در این باره گفت:" ما تابستان امسال از این لحاظ شانس آورده‌ایم که همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. ما در اولین قدم از تور تابستانی با ترکیب کامل به شهر پرت در استرالیا سفر خواهیم کرد".

 

1414874

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" همه بازیکنان باید خودشان را به باشگاه معرفی کنند. امیدوارم وقتی بچه‌ها از تعطیلات برمی‌گردند همه سالم و سرحال باشند. بله ما با تیم اول‌مان به استرالیا خواهیم رفت".

 

 

دیدگاه‌ها