کد خبر : 1615118 | 11 خرداد 1398 ساعت 18:55 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: فن دایک بازیکن کلیدی فینال امشب است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی، پیش بینی قهرمان این فصل لیگ قهرمانان را دشوار می داند.

مورینیو: فن دایک بازیکن کلیدی فینال امشب است

 

به گزارش "ورزش سه"، امشب دو تیم لیورپول و تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و مورینیو در مصاحبه ای با الون اسپورت مدعی شد با توجه به اینکه هر دو تیم مسیر عجیبی را برای رسیدن به فینال امسال طی کرده اند، مشخص نیست کدام تیم از شانس بیشتری برای فتح عنوان قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان برخوردار است. مورینیو امشب به عنوان کارشناس در کنار آرسن ونگر در شبکه بین اسپورت فینال لیگ قهرمانان را تحلیل خواهد کرد.

 

1409773

 

مورینیو گفت: "اگر من مجبور باشم  یک نفر را به عنوان کلیدی ترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان نام ببرم، انتخاب من ویرژیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول خواهد بود.

 

من همیشه معتقدم تیمی که راهی فوق العاده و شگفت انگیز را برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان طی کرده در بازی فینال هم کمی شانس پیروزی بیشتر از حریف دارد اما نکته جالب اینجاست که هم لیورپول و هم تاتنهام مسیری باورنکردنی برای رسیدن به فینال این فصل طی کرده اند.

 

این دو تیم نمایشی همانند خدایان داشته اند و می توانند هر رقیبی را اذیت کنند. هم لیورپول و هم تاتنهام با این ذهنیت قدم به فینال لیگ قهرمانان خواهند گذاشت که حتما این جام برای ماست."

دیدگاه‌ها