کد خبر : 1614969 | 10 خرداد 1398 ساعت 21:40 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوریس: فینال برابر لیورپول سخت‌ترین بخش ماجراست

هوگو لوریس، کاپیتان فرانسوی تاتنهام، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول حاضر شد.

لوریس: فینال برابر لیورپول سخت‌ترین بخش ماجراست

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام با طی کردن مسیری بسیار دشوار موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان شد و هوگو لوریس که سال گذشته با تیم ملی فرانسه موفق به کسب قهرمانی جام جهانی شده بود، معتقد است در دیدار فردا شب جزئیات می توانند نقش تعیین کننده ای ایفا کنند.

 

هوگو لوریس گفت: "به همه بازیکنان نیاز داریم. ترکیبی خوب از بازیکنان باتجربه و جوان داریم و باید ابتدا از سرمربی و کادر فنی و در ادامه از رهبران تیم پیروی کرد. این دیدار یک بازی فوق العاده و لذت بخش است اما بهترین راه برای لذت بردن پیروزی در فینال خواهد بود. وجود هر بازیکن در این مرحله از مسابقات مهم است. همه چیز معطوف به جزئیات بوده و هر بازیکن می تواند تاثیرگذار باشد همه ما می خواهیم قهرمان شویم.

 

1409778

 

بهترین مثال همبستگی ما در آمستردام و پس از بازی با آژاکس بود. آن بازی یکی از بهترین لحظات در زندگی حرفه ای ما بود و حالا ما به دنبال احساسی بهتر در دیدار فردا شب هستیم. به عنوان یک ورزشکار حرفه ای من فکر می کنم مهم این است که از کار خود لذت ببرید.

 

بخشی از این تیم موفق بودن امتیاز بزرگی است. برای من قهرمانی در جام جهانی با فرانسه یک دستاورد بزرگ بود که بدون کمک هم تیمی هایم امکان پذیر نبود. شرایط در مورد فینال لیگ قهرمانان نیز همینگونه است و حالا این فینال سخت ترین بخش ماجرا پیش روی ماست.

 

همه چیز معطوف به جزئیات است و هر اتفاقی می تواند شرایط را به سود شما تغییر دهد. من فکر می کنم ما از نظر ذهنی و جسمانی آماده فینال فردا شب هستیم."

دیدگاه‌ها